
Σε ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων Γενικού Νοσοκομείου Δράμας αναφέρονται τα εξής:
Το Σωματείο Εργαζομένων Γ.Ν. Δράμας καλεί τα μέλη του να δώσουν δυναμικό παρόν στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που διοργανώνει το Ν.Τ. Δράμας της ΑΔΕΔΥ την Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου, στις 8:30, στην πύλη του Νοσοκομείου Δράμας με αφορμή την επίσκεψη του υπουργού Υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη.
Έξι μήνες μετά τη συνάντηση των εκπροσώπων των εργαζομένων με τον Υπουργό Υγείας στην Αθήνα, η κατάσταση στο νοσοκομείο Δράμας εξακολουθεί να είναι δύσκολη. Μεγάλα κενά υπάρχουν σε όλες τις υπηρεσίες (ιατρική, νοσηλευτική, τεχνική, διοικητική, εργαστήρια), που καλύπτονται με υπερεργασία και στέρηση εργασιακών δικαιωμάτων (στους εργαζόμενους οφείλονται πολλές ημέρες άδειας και ρεπό από προηγούμενα έτη).
Δυστυχώς ούτε κουβέντα δεν ακούμε για τις απάνθρωπες εργασιακές συνθήκες και για την ανάγκη άμεσης κάλυψης των κενών θέσεων με επείγουσες διαδικασίες. Η κτιριακή αναβάθμιση του νοσοκομείου, δεν αρκεί από μόνη της για να λύσει το πρόβλημα. Οι ασθενείς χρειάζονται γιατρούς, νοσηλευτές, επαρκές υγειονομικό προσωπικό για να θεραπευτούν.
Η μόνη λύση για την ουσιαστική ενίσχυση του νοσοκομείου είναι η επαρκής στελέχωση των υπηρεσιών του με μόνιμο προσωπικό. Μαζικές προσλήψεις προσωπικού για να μπορούν οι πολίτες να λαμβάνουν πλήρεις και ασφαλείς υπηρεσίες υγείας χωρίς να χρειάζεται να βάζουν το χέρι στην τσέπη. Αξιοπρεπείς μισθολογικές και εργασιακές συνθήκες για τους υγειονομικούς.
Μαζί με τα σωματεία, τους συλλόγους και τον κόσμο της περιοχής μας, για μια ακόμη φορά, θα διεκδικήσουμε να γίνουν οι υποσχέσεις πράξεις. Οι νέες κλινικές που δημιουργήθηκαν (δύο παθολογικές, πνευμονολογική και νεφρολογική) να μην μείνουν μόνο στα χαρτιά. Να γίνουν άμεσα οι αναγκαίες προσλήψεις νοσηλευτικού και λοιπού προσωπικού και να τροποποιηθεί ο οργανισμός του νοσοκομείου με βάση τις νέες ανάγκες. Να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά.
Όσες δυσκολίες κι αν υψώνουν, όσο κι αν προσπαθεί η Κυβέρνηση με νομοσχέδια να επιβάλει στους εργαζόμενους τη σιωπή, θα μας βρίσκουν πάντα μπροστά τους, στον δρόμο του αγώνα για την προάσπιση των δικαιωμάτων μας και του Δημόσιου χαρακτήρα του ΕΣΥ.
Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Η Γραμματέας
ΚΙΟΡΠΕ ΖΩΗ

