
«Σταθερή στήριξη στους συναδέλφους μας»
Σε ανακοίνωση του Σωματείου Αστυνομικών Υπαλλήλων Νομού Δράμας αναφέρονται τα εξής:
Στις 13 Αυγούστου 2025, το Συμβούλιο Μεταθέσεων της Διεύθυνσης Αστυνομίας Δράμας συνεδρίασε για πέντε ολόκληρες ώρες, προκειμένου να καταλήξει σε ένα «εξαιρετικό» αποτέλεσμα: να απορρίψει όλες τις τεκμηριωμένες αιτήσεις ακύρωσης της απαράδεκτης απόφασης της 29ης Ιουλίου και να περιοριστεί στη μερική αποδοχή μόλις τριών (3) αιτήσεων τροποποίησης.
Αναμφίβολα, μια τέτοια επίδειξη… «αποτελεσματικότητας» και «σεβασμού στον άνθρωπο» αξίζει να καταγραφεί στα υπηρεσιακά χρονικά.
Υπενθυμίζουμε ότι με την απόφαση της 29ης Ιουλίου 2025, δεκαέξι (16) συνάδελφοι μετακινήθηκαν υποχρεωτικά, χωρίς αίτησή τους και χωρίς αιτιολογία.
Η στάση του Συμβουλίου:
– Πλήττει ευθέως την αξιοκρατία, την ισονομία και τη διαφάνεια.
– Δημιουργεί επικίνδυνο προηγούμενο για μελλοντικές αυθαίρετες μετακινήσεις.
– Διαλύει την εμπιστοσύνη του προσωπικού στις θεσμικές διαδικασίες.
Θέλουμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας προς τους δύο Βουλευτές του Νομού μας, κ. Νικολαΐδη Αναστάσιο από το ΠΑ.ΣΟ.Κ – ΚΙΝ.ΑΛ. και κ.Ξανθόπουλο Θεόφιλο από τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ που από την πρώτη στιγμή, μέσω του θεσμικού τους ρόλου, υπέβαλαν αναφορές προς το αρμόδιο Υπουργείο, καθώς και προς τον Βουλευτή της ΝΙΚΗΣ Α’ Ανατολικής Αττικής κ. Οικονομόπουλο Τάσο για τη σχετική κοινοβουλευτική ερώτηση.
Αλγεινή εντύπωση μας προκαλεί πως ο ανεξάρτητος Βουλευτής κ. Κυριαζίδης Δημήτριος, ο οποίος, παρότι έχει διατελέσει Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας και είναι Επίτιμος Πρόεδρος του Σωματείου μας, έλαμψε δια της απουσίας του και δεν παρείχε καμία έμπρακτη συνδρομή στην υπόθεση.
Αντίστοιχα, η Ομοσπονδία, παρά το κάλεσμά μας, περιορίστηκε να εκπροσωπηθεί στη σημερινή διαμαρτυρία από μη εκλεγμένα μέλη του Διοικητικού της Συμβουλίου, δημιουργώντας πολλά ερωτηματικά για την πραγματική βαρύτητα που έδωσε σε ό,τι άδικο συμβαίνει.
Το Σωματείο Αστυνομικών Υπαλλήλων Δράμας θα συνεχίσει να στέκεται αταλάντευτα στο πλευρό των μελών του παρέχοντας στήριξη και βοήθεια με κάθε δυνατό τρόπο.
Εφόσον η υπηρεσιακή δικαιοσύνη κατέρρευσε σε πέντε ώρες, αποτελεί υποχρέωσή μας η προσφυγή μας στην πραγματική δικαιοσύνη, ώστε να επανέλθει η υπηρεσιακή τάξη.
Τέλος, υπενθυμίζουμε προς αυτούς που θεωρούν την Αστυνομική Διεύθυνση Δράμας «τσιφλίκι» τους και τους αστυνομικούς αυτής ως αναλώσιμους αριθμούς, ότι η εξουσία έρχεται και παρέρχεται. Και όταν παρέρχεται αρχίζουν τα δύσκολα…
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Η Πρόεδρος
ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
Ο Γενικός Γραμματέας
ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

