Μια νέα αλυσίδα καταστημάτων που πρωτοέκανε την εμφάνιση της στην ελληνική αγορά πριν μερικούς μήνες, φαίνεται πως ήρθε για να μείνει καθώς έχει καταφέρει να επικρατήσει και να ανοίγει και από ένα νέο κατάστημα κάθε 177 μέρες σε όλη την Ελλάδα απειλώντας μεγαθήρια όπως τα Jumbo αλλά και τα Zara.
Μετά από τα εγκαίνια στη Βέροια, τον Ιούνιο αναμένεται να ανοίξει ένα ακόμη κατάστημα στην Αττική και συγκεκριμένα στην λεωφόρο Λαυρίου στην Παιανία. Παράλληλα, προετοιμάζεται το κατάστημα στα Ιωάννινα σύμφωνα με τον Οικονομικό Ταχυδρόμο ενώ, επόμενος σταθμός της αλυσίδας, που προσφέρει ρούχα, παιχνίδια και είδη σπιτιού σε τιμές κάτω των 30 ευρώ, είναι η Πάτρα και με βάση τον σχεδιασμό της διοίκησης στόχος είναι η δημιουργία 30 σημείων στην χώρα μας έως το τέλος του 2023.
Τα καταστήματα Pepco προσφέρουν ρούχα, παιχνίδια και είδη σπιτιού σε τιμές κάτω των 30 ευρώ.
Η Pepco προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων που ανήκουν σε περίπου 500 κατηγορίες. Τα ρούχα και τα υποδήματα αποτελούν περίπου το 60% του διαθέσιμου εμπορεύματος της αλυσίδας, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό καλύπτουν είδη για τον εξοπλισμό και τη διακόσμηση του σπιτιού και άλλα προϊόντα, όπως παιχνίδια.
Πέρα από τα προϊόντα που πωλούνται ως μέρος του σταθερού εμπορεύματος, η αλυσίδα προσφέρει επίσης ειδικές περιορισμένες συλλογές, προϊόντα με ειδική άδεια χρήσης, π.χ. Disney, Warner Bros, Universal και εποχιακές προσφορές, όπως για παράδειγμα, σχολικά ή χριστουγεννιάτικα είδη.