«Με τον Α. Τσίπρα συγκλίνουμε στο μείζον που είναι η συνεννόηση και η συνεργασία των προοδευτικών δυνάμεων για να φύγει η κυβέρνηση Μητσοτάκη»

 

«Προσωπικά, δεν έχω εξαρτήσει την παραμονή μου στον ΣΥΡΙΖΑ από καμία επιλογή ηγεσίας. Στον ΣΥΡΙΖΑ πάμε με τον Σ. Φάμελλο και με τις αποφάσεις του Συνεδρίου και της ΚΕ. Διεκδικούμε να παίξουμε ρόλο στη συνεννόηση της προοδευτικής αντιπολίτευσης. Δεν συμφωνώ με την κίνηση παραίτησης του Αλ. Τσίπρα, αλλά όπως και ο ίδιος και ο Σ. Φάμελλος δήλωσαν, κανείς δεν είναι απέναντι στον άλλον. Εφόσον ο στόχος είναι να φύγει η κυβέρνηση Μητσοτάκη και να αντικατασταθεί με μια προοδευτική κυβέρνηση, συγκλίνουμε στο μείζον».

Αυτά τόνισε ο Βουλευτής Δράμας και Τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Θ. Ξανθόπουλος στον Real fm και την εκπομπή του Ν. Χατζηνικολάου και του Αν. Δελλατόλα, επαναλαμβάνοντας με έμφαση ότι παραμένει στον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ. «Εμείς λέμε αυτά που μας λέει ο κόσμος. Ότι δεν πάει άλλο με Μητσοτάκη, βρείτε τρόπο να συνεννοηθείτε, δεν αντέχουμε άλλο. Αυτό εμείς προσπαθούμε να το κάνουμε πολιτική πρόταση. Καλούμε τα υπόλοιπα προοδευτικά κόμματα σε κοινοβουλευτικές και εξωκοινοβουλευτικές δράσεις για να διαμορφωθεί ένα κοινό πλαίσιο συνεννόησης γιατί κανείς δεν μπορεί μόνος του. Κάθε κόμμα θα πάρει την ευθύνη του. Το ότι υπάρχει ανάγκη και πίεση στη κοινωνία να υπάρξει προοδευτική απάντηση στην κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν το αμφισβητεί κανένας. Και η ενίσχυση του ΣΥΡΙΖΑ ως καταλύτη αυτής της συνεργασίας βοηθά προς αυτή την κατεύθυνση», συμπλήρωσε.

«Προς το παρόν δεν έχω κανέναν καινούργιο πολιτικό σχηματισμό. Να δούμε αν δημιουργηθεί, ποια θα είναι η ιδρυτική διακήρυξη, ποιοι θα τον πλαισιώσουν. Η κίνηση Τσίπρα αναμφίβολα άλλαξε τον χάρτη, αναδιέταξε την καθημερινότητα. Με αυτή την έννοια έδωσε ώθηση και στη σχετική συζήτηση», σημείωσε ο κ. Ξανθόπουλος.

Απαντώντας τέλος σε ερώτηση για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ και τις καθυστερήσεις πληρωμών, υπογράμμισε μεταξύ άλλων: «Προέρχομαι από τη Δράμα, έναν αγροτικό Νόμο και γνωρίζω τι συμβαίνει. Η απελπισία είναι έκδηλη στους αγρότες. Και η αρχική μετάθεση πληρωμής από τον Οκτώβριο στον Νοέμβριο τους έφερε στα όρια. Αυτός ο δεσμός του βαθέος κράτους της ΝΔ με τον ΟΠΕΚΕΠΕ και η εκτεταμένη διαφθορά είναι κάτι που συμβαίνει πρώτη φορά σε τέτοια έκταση και μας έχει αφαιρέσει κάθε διαπραγματευτικό κεφάλαιο. Η κατάσταση είναι έκρυθμη και στους κτηνοτρόφους της Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης που δεν έχουν αποζημιωθεί ακόμη για τις περσινές ζωονόσους».