Η Πρωτοβουλία της Αλλαγής και Συνεργασίας (ΠΡΩ.Τ.Α.ΣΥ.) διοργανώνει συγκέντρωση διαμαρτυρίας στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Δράμας, την Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2026, στις 10.00. Όπως αναφέρει σχετικά, «η Δράμα απαιτεί ΟΣΕ δημόσιο και ασφαλή. Αν όχι τώρα, πότε; Αν όχι εδώ, πού; Αν όχι εμείς, ποιοι;».