Φορτηγό πιθανόν εταιρείας Μαρμάρων σύμφωνα με κατοίκους της περιοχής κατά περίεργο τρόπο γέμισε λάδια το οδόστρωμα !!
Σε μια πρωτοφανή εικόνα βρέθηκε μπροστά ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ Γιώργος Παπαδόπουλος την παραμονή τα βράδυ γύρω στις 9 όταν αντίκρισε το οδόστρωμα σε μήκος αρκετών χιλιομέτρων να έχει γεμίσει λάδια και να καθιστά επικίνδυνη την διέλευση των οχημάτων.
Η ενημέρωση στο Δήμο Προσοτσάνης από την Αστυνομία και συγκεκριμένα στον Αντιδήμαρχο κ Τάσο Συμεωνίδη με ευθύνη του την πολιτική Προστασία , το πράσινο την ύδρευση τον Ηλεκτροφωτισμό και τα αδέσποτα ζώα είχε προηγηθεί από τις 12,30 το μεσημέρι της παραμονής των Χριστουγέννων, όπου η αντίδραση ήταν άμεση και όπως δήλωσε μεταξύ άλλων στην εφημερίδα « ΕΡΓΑΣΙΑ…συν» που ήταν παρούσα στο σημείο του καθαρισμού ότι… «με ροκανίδια που υπήρχαν στον Δήμο» έσπευσαν προκειμένου να καλύψουν την επιφάνεια του οδοστρώματος που είχε γεμίσει λάδια.
Στη συνέχεια κατά τις 7 το απόγευμα ειδοποιήθηκε και ο Αντιπεριφερειάρχης κ Γιώργος Παπαδόπουλος ο οποίος με παρέμβαση του στην Βιομηχανία Ξύλου στο Μυλοπόταμο Δράμας των Αφοί Γκάνη δόθηκε πολύ μεγαλύτερη ποσότητα από προϊόντα επεξεργασίας ξύλου (πριονίδια και ροκανίδια…) και η επιχείρηση αποκατάστασης τελείωσε ουσιαστικά ανήμερα της ημέρας των Χριστουγέννων όταν πάνω από τρεις ώρες το συνεργείο του Δήμου Προσοτσάνης ήταν εκεί και ενεργούσε προκειμένου να επικαλυφτεί το σύνολο της επιφάνειας που είχε γεμίσει με λάδια.
Αξιοπερίεργο είναι πάντως πως τα λάδια σταμάτησαν απότομα να φαίνονται σε σημείο του Δρόμου (λίγο πριν την διασταύρωση με την Πετρούσα), κάτι που όπως υποστηρίζουν κάτοικοι ενδεχομένως να μην ήταν σπασμένο το κάρτερ του φορτηγού όπως αρχικά είχε ειπωθεί, αλλά «βαρέλια τα οποία είχαν διαρροή και ήταν φορτωμένα στο φορτηγό και που ενδεχομένως ο οδηγός δεν είχε αντιληφθεί».
Ευτυχώς πάντως δεν είχαμε δυσάρεστες καταστάσεις και μετά την ταλαιπωρία 2 ημερών των ανθρώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης (Αντιπεριφέρειας Δράμας και Δήμου Προσοτσάνης ) το οδόστρωμα «καθάρισε» από λάδια ή επικαλυπτόμενο από τα υποπροϊόντα της Βιομηχανίας Ξύλου και η κυκλοφορία διεξάγεται κανονικά μεν αλλά με ιδιαίτερη προσοχή.