
Σύμφωνα με πληροφορίες από την Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Μ.Α.Ε. (πρώην ΟΣΕ), το τμήμα συντήρησης της γραμμής Δράμας παραμένει στην οργανωτική δομή της εταιρείας και δεν επέρχεται μεταβολή στις οργανικές θέσεις των εργαζομένων.
Η επιβεβαίωση της συγκεκριμένης εξέλιξης αναμένεται να γίνει από το Δ.Σ. της Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Μ.Α.Ε., το οποίο είναι προγραμματισμένο να συνεδριάσει την προσεχή Πέμπτη.
Εφόσον επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες, αποδεικνύεται ότι οι έντονες αντιδράσεις της τοπικής κοινωνίας έφεραν αποτέλεσμα και αποφεύχθηκε το ενδεχόμενο σιδηροδρομικής υποβάθμισης της Δράμας.

