
Παραιτήθηκε από τη θέση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου ο κ. Ησαΐας Χατζηκωνσταντίνου, ο οποίος σε σχετική ανακοίνωσή του ανέφερε τα εξής:
Με αίσθημα υψηλής ευθύνης και απόλυτο σεβασμό προς τους θεσμούς, υπέβαλα την παραίτησή μου από τη θέση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κάτω Νευροκοπίου, λόγω νέων επαγγελματικών υποχρεώσεων, σε μια απόφαση που κρίθηκε αναγκαία και επιβεβλημένη, προκειμένου να διασφαλιστεί η θεσμική τάξη, η διαφάνεια και η απρόσκοπτη λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου.
Η απόφαση αυτή δεν αποτέλεσε επιλογή ευκολίας, αλλά μονόδρομο ευθύνης, τον οποίο όφειλα να ακολουθήσω.
Θέλω να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προς τον Δήμαρχο Κάτω Νευροκοπίου για την τιμή και την εμπιστοσύνη που μου έδειξε προτείνοντάς με για τη θέση του Προέδρου, καθώς και προς το σύνολο των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου για την εμπιστοσύνη, τη συνεργασία και το εξαιρετικό κλίμα που επικράτησε καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας μου.
Κατά τη διάρκεια της θητείας μου, το Δημοτικό Συμβούλιο λειτούργησε με θεσμική σοβαρότητα, ουσιαστικό διάλογο και κοινό στόχο το συμφέρον του τόπου και των συνδημοτών μας.
Θέλω να είμαι απολύτως ξεκάθαρος: η παραίτησή μου από τη θέση του Προέδρου δεν σημαίνει αποχώρηση από την κοινωνία και τους πολίτες. Αντιθέτως, παραμένω παρών, δίπλα στους συνδημότες μου, διαθέσιμος και σε συνεχή επαφή, όπως έκανα πάντα. Η επικοινωνία, η συνεργασία και η στήριξη των πολιτών αποτελούν για μένα σταθερή προτεραιότητα.
Η προσφορά στην τοπική κοινωνία και η υπηρεσία προς τους συνδημότες μου είναι στάση ζωής. Θα συνεχίσω να υπηρετώ την τοπική κοινωνία με συνέπεια, αίσθημα καθήκοντος και ενεργή παρουσία, από όποια θέση κι αν βρίσκομαι.
Θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία στον νέο Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Καστίδη Βασίλειο, ο οποίος προτάθηκε από τον Δήμαρχο και ψηφίστηκε ομόφωνα από το Δημοτικό Συμβούλιο. Η ανάληψη της προεδρίας εν μέσω της θητείας αποτελεί μια απαιτητική πρόκληση και είμαι βέβαιος ότι θα ανταποκριθεί με υπευθυνότητα και θεσμική συνέπεια στα καθήκοντά του. Θα βρίσκομαι δίπλα του, στηρίζοντας το έργο του και συμβάλλοντας στη συνέχεια της διαφάνειας και της δημόσιας προβολής των συνεδριάσεων.
Παράλληλα, εύχομαι καλή επιτυχία και στον νέο Αντιπρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Χαράλαμπο Ξανθόπουλο.
Παραμένω στο πλευρό του Δημάρχου και συνεχίζω να εργάζομαι για το καλό της τοπικής κοινωνίας και την πρόοδο του Δήμου Κάτω Νευροκοπίου.
Με εκτίμηση,
Ησαΐας Χατζηκωνσταντίνου

