ΧΑΡΑ ΚΕΦΑΛΙΔΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ Ν. ΔΡΑΜΑΣ

Σε ανακοίνωση της Βουλευτού Κινήματος Αλλαγής Ν. Δράμας κυρίας Χαράς Κεφαλίδου αναφέρονται τα εξής:

Την Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2022 στη Βουλή, στο πλαίσιο συζήτησης Επίκαιρης Ερώτησης της Χαράς Κεφαλίδου, Βουλευτού Δράμας και υπεύθυνης του Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων του Κινήματος Αλλαγής για το φιάσκο με τα «εκπαιδευτικά προγράμματα αμφιβόλου ποιότητας και αμφισβητούμενης διαφάνειας που εγκρίνονται από το Υπουργείο Παιδείας, αυτή ήταν η επίσημη απάντηση του ΥΠΑΙΘ: «ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΕΓΙΝΕ ΛΑΘΟΣ!».

Καμία απάντηση για το γενικότερο ζήτημα της αξιοπιστίας, της διαφάνειας, του ελέγχου και της εποπτείας του Υπουργείου Παιδείας αναφορικά με τις διαδικασίες έγκρισης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων που προορίζονται για την εκπαίδευση των παιδιών μας.

Η Βουλευτής κατά τη συζήτηση τόνισε την αποστολή του σχολείου: για την εκπαίδευση, τη μόρφωση και την καλλιέργεια των παιδιών μας, ώστε να γίνουν υπεύθυνοι, σκεπτόμενοι ελεύθεροι πολίτες, σημειώνοντας ότι τα σχολεία δεν αποτελούν χώρο δωρεάν διαφημιστικής καμπάνιας κανενός, ούτε ιδεολογικής κατήχησης.

Σε συνέχεια της παραδοχής από την αρμόδια Υφυπουργό Παιδείας ότι ήταν μία άτυχη και άδικη στιγμή για το ΙΕΠ, υποστηρίζοντας ότι τέτοια προγράμματα έχουν εγκριθεί και από προηγούμενες ηγεσίες του ΥΠΑΙΘ, η Βουλευτής σχολίασε ότι: «τα λάθη του παρελθόντος είναι για να διορθώνονται, όχι για να αναπαράγονται».

Η συζήτηση ολοκληρώθηκε με την τοποθέτηση της Υφυπουργού και την έγνοια του ΥΠΑΙΘ για τη δυνατότητα συμμετοχής στα εκπαιδευτικά προγράμματα φορέων της Κυβέρνησης με παράλληλη επαγγελματική δραστηριότητα και την επισήμανση της Χαράς Κεφαλίδου της σημασίας της εκπαίδευσης για τον τόπο: «Η Εκπαίδευση είναι Εθνική υπόθεση, δεν είναι ούτε ενός κόμματος, ούτε μιας Υπουργού, ούτε μιας τετραετίας. Η κυνική παραδοχή των παραλείψεων δεν αρκεί!».

Συμπέρασμα: Όταν η Κυβέρνηση δεν έχει απαντήσεις, ζητά ένα «συγγνώμη λάθος», διαβάζει το θεσμικό πλαίσιο και πάει παρακάτω συνεχίζοντας το λάθος.

Μαζί με τα άλλα ερωτήματα που έμειναν αναπάντητα, παραμένει η μεγάλη απορία: Αυτές είναι οι προτεραιότητες του Υπουργείου Παιδείας; Αν θα παρέχεται η δυνατότητα να συμμετέχουν στα σχολικά εκπαιδευτικά προγράμματα επιχειρήσεις Υπουργών;