Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες για τις καταπτώσεις στο οδικό δίκτυο από το Παρανέστι προς τα Θερμιά. Σε σχετική ανάρτησή του ο Δήμαρχος Παρανεστίου κ. Αναστάσιος Καγιάογλου ανέφερε τα εξής:

Ασφαλής πρόσβαση σε Θερμιά και Παρθένο Δάσος με νέα έργα!

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες για τις καταπτώσεις στο οδικό δίκτυο από το Παρανέστι προς τα Θερμιά και συγχρόνως ασφαλτοστρώθηκαν τμήματα του δρόμου που είχαν προβλήματα.

Είναι ένα σημαντικό έργο που αφορά την ασφάλεια των επισκεπτών της περιοχής και βελτιώνει την πρόσβαση προς τα Λουτρά Θερμών και του Παρθένου Δάσους Φρακτού.

Το έργο χρηματοδοτήθηκε από το Υπουργείο Εσωτερικών το οποίο στηρίζει έμπρακτα τις ανάγκες των μικρών ορεινών Δήμων.

Συνεχίζουμε να αναβαθμίζουμε τις υποδομές και την ποιότητα ζωής των κατοίκων μας.