
Ο Δήμος Δράμας προχωρά στην ουσιαστική ενίσχυση της Διεύθυνσης Δόμησης, προσλαμβάνοντας τρεις ΠΕ Πολιτικούς Μηχανικούς με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου.
Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:
Η πρωτοβουλία αυτή δίνει ανάσα στη χρόνια υποστελέχωση μιας υπηρεσίας κρίσιμης για την ανάπτυξη και την εξυπηρέτηση των πολιτών.
Η διαδικασία έγινε με απόλυτη διαφάνεια και τήρηση όλων των προβλεπόμενων διαδικασιών, υλοποιήθηκε με έγκριση από τα συναρμόδια Υπουργεία και το ΑΣΕΠ και αφορά σε σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, διάρκειας δύο ετών (05/12/2025 – 04/12/2027).
Οι τρεις επιτυχούσες είναι: Σαατσόγλου Μαρία, Εμμανουηλίδου Νικολέτα, Τσιακιρίδου Μαρία
Η ενίσχυση της Διεύθυνσης Δόμησης αναμένεται να συμβάλει καθοριστικά στην επιτάχυνση έκδοσης οικοδομικών αδειών, στη μείωση του χρόνου εξυπηρέτησης πολιτών και επαγγελματιών και στη συνολική αναβάθμιση της λειτουργίας της υπηρεσίας σε μια περίοδο αυξημένων αρμοδιοτήτων.
Στο πλαίσιο της ανάληψης καθηκόντων τους, ο Δήμαρχος Γιώργος Παπαδόπουλος, συναντήθηκε με τις νέες μηχανικούς, παρουσία του Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών Παναγιώτη Σαλπιγκτίδη, σε μια πρώτη επίσημη ενημέρωση για το αντικείμενο της υπηρεσίας, τις προτεραιότητες του Δήμου και τον ρόλο που θα κληθούν να επιτελέσουν.
Ο Δήμαρχος δήλωσε: «Από την πρώτη ημέρα θέσαμε την ενίσχυση της Διεύθυνσης Δόμησης ως απόλυτη προτεραιότητα. Με συντονισμένες ενέργειες της Δημοτικής Αρχής, πετύχαμε την πρόσληψη τριών επιστημόνων που θα ενισχύσουν καθοριστικά την υπηρεσία. Συνεχίζουμε με πράξεις να αναβαθμίζουμε τον Δήμο και τις υπηρεσίες προς τον πολίτη».
Ο Δήμος Δράμας συνεχίζει την προσπάθεια στελέχωσης και εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών του, με στόχο μια πιο λειτουργική, αποτελεσματική και φιλική δημοτική διοίκηση.

