Σε ανακοίνωση του Βουλευτή Ν.Δ. Νομού Δράμας κ. Δημήτρη Κυριαζίδη αναφέρονται τα εξής:

Σε σύντομο χρονικό διάστημα, όπως είχε δεσμευτεί ο Υπουργός Υγείας κ. Άδωνις Γεωργιάδης και είχε ενημερώσει τον Βουλευτή Ν.Δ. Δράμας κ. Δημήτρη Κυριαζίδη κατά τις συναντήσεις τους, μετά και την επεισοδιακή επίσκεψή του στο Νοσοκομείο μας, προκηρύχθηκαν εννέα (9) νέες θέσεις ιατρών διαφόρων ειδικοτήτων :

  • 1 Εσωτερικής Παθολογίας Διευθυντής
  • 1 Εσωτερικής Παθολογίας Επιμελητής  Α΄
  • 3 Εσωτερικής Παθολογίας Επιμελητής Β΄
  • 1 Παθολογικής Ογκολογίας Επιμελητής Β΄
  • 1 Εσωτερικής Παθολογίας (με αποδεδειγμένη εμπειρία και γνώση στην επείγουσα ιατρική ή εξειδίκευση στη ΜΕΘ) ή Γενικής/Οικογενειακής Ιατρικής (με αποδεδειγμένη εμπειρία και γνώση στην επείγουσα ιατρική, διάσωση, προνοσοκομειακή περίθαλψη και διαχείριση-διοίκηση του έργου της εφημερίας) (για το Τ.Ε.Π.) Επιμελητής Β΄
  • 1 Καρδιολογίας Διευθυντής
  • 1 Εσωτερικής Παθολογίας ή Καρδιολογίας ή Πνευμονολογιασφυματιολογιας ή Αναισθησιολογίας ή Χειρουργικής ή Νεφρολογίας ή Νευρολογίας ή Νευροχειρουργικής ή Χειρουργικής Θώρακας  (για την Μ.Ε.Θ.)  Επιμελητής Β΄

Για την προκήρυξη αυτή ο κ. Γεωργιάδης δήλωσε :

«Σε συνέχεια των προσφάτων επισκέψεων μου στο Γ.Ν. Δράμας τον Σεπτέμβριο (την πρώτη με τα επεισόδια που δεν με άφησαν δια της βίας να μπω και την δεύτερη που μου έδωσαν λουλούδια και μου ζήτησαν συγγνώμη), προκηρύσσονται 9 θέσεις για το νοσοκομείο αυτό, εκ των οποίων οι 7 αφορούν στην ειδικότητα της Εσωτερικής Παθολογίας (5 για την Παθολογική Κλινική, 1 για το ΤΕΠ και 1 για τη ΜΕΘ). Πρόκειται για την μεγαλύτερη ταυτόχρονη προκήρυξη για παθολόγους σε Περιφερειακό Νοσοκομείο στην ιστορία του ΕΣΥ.

Υπενθυμίζω επίσης ότι το νοσοκομείο είναι  ενταγμένο από μένα σε προβληματική και άγονη περιοχή κατηγορίας Α και ότι για τους ιατρούς κλάδου ΕΣΥ συγκεκριμένων ειδικοτήτων, όπως αυτή της Εσωτερικής Παθολογίας, που υπηρετούν σε άγονες περιοχές κατηγορίας Α, έχει προβλεφθεί η καταβολή επιπλέον οικονομικού κινήτρου  ύψους 600€ πάνω από τον βασικό μηνιαίο μισθό.

Επιπλέον ο Δήμος Δράμας και η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στην προσπάθειά τους να βρούμε παθολόγους και να λύσουμε το πρόβλημα της παθολογικής κλινικής του Γ.Ν. Δράμας επιδοτούν με +1500€ μηνιαίως για φαγητό και ενοίκιο σπιτιού κάθε παθολόγο που θα προσληφθεί με την προκήρυξη αυτή..

Άρα οι παθολόγοι στη Δράμα πλέον θα εισπράττουν επιπρόσθετα του μισθού τους ως ιατροί του ΕΣΥ, +7.200€ ετησίως από το Υπουργείο Υγείας και σε έξοδα ενοικίου και διατροφής +18.000€ δηλαδή +25.200€ ετησίως επιπλέον του μισθού τους. Με αυτά τα κίνητρα πιστεύω ότι αποδεικνύουμε το πραγματικό μας ενδιαφέρον για την Δράμα και αποδεικνύω γιατί έκανα εκεί αυτό το επεισοδιακό ταξίδι.»

Ο κ. Κυριαζίδης τόνισε ότι ύστερα από τις υγιείς προσπάθειες μας, πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα προς την αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας που αξίζει η περιοχή μας, σε πείσμα των γνωστών-αγνώστων «δήθεν ενδιαφερόμενων» για την υγεία των συμπολιτών μας.