
Το Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Δράμας καλεί όλους τους εργαζόμενους του δημόσιου τομέα του Νομού να συμμετάσχουν μαζικά στην απεργία της 13ης Μαΐου και στην απεργιακή συγκέντρωση που θα πραγματοποιηθεί στις 10.30 στο Διοικητήριο.
Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:
Η συνεχιζόμενη ακρίβεια, η υποβάθμιση των δημόσιων υπηρεσιών και η πίεση στα εργασιακά και μισθολογικά δικαιώματα δεν αφήνουν περιθώρια αδράνειας.
Οι εργαζόμενοι απαντάμε συλλογικά, διεκδικούμε αξιοπρεπείς συνθήκες ζωής και εργασίας και υπερασπιζόμαστε τον δημόσιο χαρακτήρα των κοινωνικών αγαθών.
Αιτήματα
- Αυξήσεις στους μισθούς και επαναφορά 13ου και 14ου μισθού
- Μόνιμες προσλήψεις – κάλυψη όλων των κενών οργανικών θέσεων
- Όχι στις ιδιωτικοποιήσεις – ενίσχυση της δημόσιας υγείας, παιδείας και πρόνοιας
- Μέτρα ενάντια στην ακρίβεια και προστασία του εισοδήματος
- Βελτίωση των συνθηκών εργασίας και διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων
Η συμμετοχή όλων είναι κρίσιμη για τη δύναμη και την επιτυχία του αγώνα μας.
Όλοι στην απεργία – όλοι στη συγκέντρωση!

