
ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ Α’ ΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΟΙ ΜΑΥΡΑΕΤΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 15-2-2026 ΥΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΞΑΝΘΗ
- Γιώργος Αγγελίδης (προπονητής Δόξας): Σε κάθε ματς στόχος μόνο η νίκη
- Άρθρο του νομικού Ηλία Πατσιούρα για το καυτό θέμα των ban από FIFA
- Ευχαριστήρια ανακοίνωση της διοίκησης για την παρουσία του κόσμου με Πανθρακικό
Το format του φετινού πρωταθλήματος στη Γ’ Εθνική έχει 3 φάσεις για την άνοδο στη Super League 2 4 ομάδων εκ των 73 και τον υποβιβασμό 18 ομάδων στα τοπικά πρωταθλήματα.
Έτσι την 1 Μαρτίου θα έχουμε τη συμπλήρωση 22 αγωνιστικών, όπου οι 6 πρώτοι θα παίξουν στα play off και οι υπόλοιποι 6 στα play out. Οι πρώτοι του 1ου – 2ου – 3ου ομίλου και ο καλύτερος δεύτερος –σύνολο 4 ομάδες- θα αγωνιστούν στα μπαράζ (6 αγώνες) οι και οι 2 θα ανέβουν στη Super League 2.
Δόξα – Ξάνθη: Όπως παλαιά
Συνέχεια στα ντέρμπι έχει η 20η αγωνιστική με το ματς Δόξα – Ξάνθη, όπου το γόητρο και οι βαθμοί έχουν απαιτήσεις. Στον α’ γύρο η Δόξα έχασε με 2-0 και η ρεβάνς είναι μονόδρομος για τους παίκτες του Γιώργου Αγγελίδη, ο οποίος δεν ξεχνά να τονίζει ότι σε κάθε ματς η νίκη είναι μονόδρομος.
Βέβαια, τα δεδομένα για τη Δόξα είναι άκρως ανταγωνιστικά σε ένα ρόστερ όπου κρίνεται το βάθος σε υψηλούς ρυθμούς και η απαγόρευση μεταγραφών από FIFA καθιστά πιο επιτακτικές τις απαιτήσεις από τους παρόντες.
Ευχαριστήριο Γ.Σ. Δόξα
Σε ευχαριστήριο του Γ.Σ. Δόξα αναφέρονται τα εξής:
Το διοικητικό συμβούλιο, οι προπονητές και οι ποδοσφαιριστές του Γ.Σ. Δόξα Δράμας ευχαριστούμε τον κόσμο της ομάδας μας και όλης της Δράμας για τη συγκινητική παρουσία στο παιχνίδι μας με τον Πανθρακικό.
Δυστυχώς το τελικό αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που θέλαμε όλοι, όμως το πρωτάθλημα συνεχίζεται την Κυριακή στο γήπεδο μας με τον ΑΟ Ξάνθης.
Ο δρόμος μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος είναι μακρύς και όλα είναι ανοιχτά μέχρι τον τελικό στόχο μας. Η Δόξα Δράμας είναι μεγάλη ομάδα με τη δύναμη του κόσμου της.
«Απαγορεύσεις μεταγραφών ερασιτεχνικών σωματείων»
Με διαδικτυακό άρθρο του ο νομικός και πρώην μέλος στο Δ.Σ. του Γ.Σ. Δόξα κ. Ηλίας Πατσιούρας αναφέρεται στις απαγορεύσεις μεταγραφών ερασιτεχνικών σωματείων.
Αρχικά αναφέρει ότι «όπως μπορεί κάποιος εύκολα να διαπιστώσει στη λίστα των ομάδων με τα ban της ΦΙΦΑ, η ομάδα μας και για να ακριβολογώ ο Γ.Σ ΔΟΞΑ ΔΡΑΜΑΣ έχει 5 ban, το πρώτο από τις 16/10/2025, τρία από 10/11/2025 και ένα από 09/12/2025».
Ακόμη, σημειώνει: «Μετά την καταγγελία του αθλητή στη ΦΙΦΑ ότι το ερασιτεχνικό σωματείο είναι αθλητικός διάδοχος της ΠΑΕ και συνεπώς υπόχρεο και αυτό στην καταβολή των οφειλών της ΠΑΕ, η ΦΙΦΑ καλεί το σωματείο, την ΕΠΟ και τον αθλητή να καταθέσουν υπομνήματα – απόψεις τους στη Γραμματεία της Πειθαρχικής Επιτροπής. Η απόφαση που εκδίδει η Πειθαρχική Επιτροπή της ΦΙΦΑ, εφόσον θεωρεί ότι ευθύνεται και το ερασιτεχνικό σωματείο, συνεπάγεται απαγόρευση μεταγραφών και χρηματικό πρόστιμο. Αυτό είναι τα διαδικαστικό που συνέβη σε εμάς αλλά και στην Ξάνθη».
Όπως εξηγεί ο κ. Πατσιούρας, «η απόφαση της Πειθαρχικής Επιτροπής της ΦΙΦΑ προσβάλλεται μόνο με έφεση στο CAS, έναντι υψηλού παραβόλου». «Αυτό το ένδικο μέσο κατέθεσε η Ξάνθη και μετά από αρκετούς μήνες , διότι στο ενδιάμεσο πρέπει να γίνουν απαραίτητες διαδικαστικές ενέργειες εντός του cas (ορισμός διαιτητών – δικαστών για κάθε πλευρά, μετάφραση εγγράφων), κατάφερε και ανέτρεψε την προσβαλλόμενη απόφαση, κρίνοντας (το cas) με την με αριθμό 46σέλιδη 2024/Α/10308 απόφαση (που μπορεί οποιοσδήποτε να βρει στο διαδίκτυο) ότι το ερασιτεχνικό σωματείο δεν υποχρεούται στην καταβολή των οφειλών προς τον ποδοσφαιριστή Vasilev», πρόσθεσε.
Επίσης, επεσήμανε: «Το ερασιτεχνικό σωματείο όπως μας έδειξε η υπόθεση της Ξάνθης μπορεί μόνο να μην πληρώσει τα χρέη της ΠΑΕ και ως εκ τούτου να κάνει ελεύθερα μεταγραφές. Δε σημαίνει όμως ότι τα χρέη, τα ban διαγράφονται οριστικά. Αναβιώνουν μόλις το ερασιτεχνικό σωματείο κερδίσει την άνοδό του σε επαγγελματική κατηγορία και συστήσει ΠΑΕ».

