Παρουσία της εκπροσώπου του Κινήματος ΝΙΚΗ Αννέτας Τόλιου

 

Σε ανακοίνωση της Νομαρχιακής Κοινότητας Δράμας της ΝΙΚΗΣ αναφέρονται τα εξής:

Στο πλαίσιο της επετείου της Σφαγής της Δράμας του Σεπτεμβρίου 1941, το Κίνημα Νίκη τίμησε με σεβασμό και εθνική ευγνωμοσύνη τη μνήμη των εκατοντάδων αθώων Ελλήνων που εκτελέστηκαν από τις δυνάμεις κατοχής, κατά την περίοδο της βουλγαρικής θηριωδίας.

Στην επίσημη τελετή μνήμης και κατάθεσης στεφάνου που πραγματοποιήθηκε στη Δράμα, το Κίνημα Νίκη εκπροσωπήθηκε από την κ. Αννέτα Τόλιου, η οποία κατέθεσε στεφάνι εκ μέρους του Κινήματος, αποδίδοντας φόρο τιμής στους ήρωες που έπεσαν υπερασπιζόμενοι την ελληνική ταυτότητα, αξιοπρέπεια και ελευθερία.

Για το κίνημά μας η μνήμη των προγόνων μας δεν είναι μόνο χρέος, αλλά και οδηγός για το μέλλον. Η Σφαγή της Δράμας, μας υπενθυμίζει το τίμημα της Ελευθερίας και την ανάγκη διατήρησης της εθνικής μας συνείδησης. Ως Νίκη, δεσμευόμαστε να υπερασπιζόμαστε τις αρχές της Πίστης, της Πατρίδας και της Ιστορικής Μνήμης.

Το Κίνημα Νίκη καλεί όλους τους Έλληνες να θυμούνται και να τιμούν τις μαρτυρικές σελίδες της Ιστορίας μας, προκειμένου να μη ζήσουμε ποτέ ξανά τα τραγικά λάθη του παρελθόντος.