
- «Κολοσσιαίες ευθύνες του Πρωθυπουργού και στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ»
- «Κατέρρευσε η αντιΣΥΡΙΖΑ προπαγάνδα μετά την δημοσιοποίηση των πρακτικών του συμβουλίου αρχηγών»
«Ο κ. Καραμανλής με ένα σημείωμα 72 λέξεων ζητά από τη Βουλή να αυτοακυρωθεί. Το καταγγείλαμε ως μεθόδευση της πλειοψηφίας και προσωπικά του κ. Μητσοτάκη. Καταστρατηγείται το Σύνταγμα, ο Κανονισμός της Βουλής, ο Κώδικας Ποινικής Δικονομίας», τόνισε ο Βουλευτής Δράμας και Τομεάρχης Εσωτερικών Θ. Ξανθόπουλος, μιλώντας στην εκπομπή της ΕΡΑ Κομοτηνής «Εμείς οι Άλλοι». «Η ΝΔ ισχυρίζεται ότι υπάρχει το αποδεικτικό υλικό στη δικογραφία. Αυτό είναι ψευδές γιατί ο ανακριτής μόλις προσέκρουσε στο όνομα Καραμανλής την μεταβίβασε στη Βουλή. Δεν πήρε καταθέσεις, δεν έκανε ανακριτικές πράξεις. Τα ίδια έκανε η κυβέρνηση και με τον κ. Τριαντόπουλο. Προσπαθεί να τους βγάλει λάδι. Ο ΣΥΡΙΖΑ και η κοινωνία θα αντιδράσουν. Καταγγέλλουμε την αντισυνταγματική μεθόδευση. Η ΝΔ δεν διστάζει να καταστρατηγήσει το Σύνταγμα για να αποφύγει το πολιτικό κόστος και να διασώσει τα στελέχη της», συμπλήρωσε.
Για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ επεσήμανε πως οι ευθύνες της κυβέρνησης και του κ. Μητσοτάκη προσωπικά είναι κολοσσιαίες. «Κορυφαίοι Υπουργοί συναγελάζονται με ανθρώπους που είναι γνωστοί με ψευδώνυμα σαν να είναι μέλη εγκληματικής συμμορίας. Το πρόβλημα είναι συνδεδεμένο με την βαθιά πεποίθηση της δεξιάς ότι το κράτος αποτελεί λάφυρο. Ότι είναι οι νόμιμοι ιδιοκτήτες της χώρας την οποία θεωρούν φέουδο και κάνουν ότι θέλουν», σημείωσε. Και πρόσθεσε: «Το πόρισμα της ευρωπαϊκής εισαγγελίας μιλά για κακουργηματικές πράξεις δύο Υπουργών και δείχνει πόσο σοβαρό είναι το θέμα και πόσο καθοριστική η ευθύνη της ΝΔ. Θα καταθέσουμε πρόταση προανακριτικής με βάση το πόρισμα της ευρωπαϊκής εισαγγελίας. Μελετούμε τη δικογραφία. Μέχρι στιγμής προκύπτουν στοιχεία για τους κ.κ. Βορίδη και Αυγενάκη. Όμως θα ερευνήσουμε τα πάντα για τους πάντες».
Κληθείς να σχολιάσει τα πρακτικά του συμβουλίου πολιτικών αρχηγών μετά το δημοψήφισμα του 2015, παρατήρησε πως όπως προκύπτει πλέον, καμία αιτίαση και μομφή του αντιΣΥΡΙΖΑ μετώπου δεν ευσταθεί. «Ουδέποτε τέθηκε θέμα εξόδου από την Ευρώπη, αλλά μόνο θέμα χρηματοδότησης και διευθέτησης του χρόνου αποπληρωμής. Η προπαγάνδα του αντιΣΥΡΙΖΑ μετώπου έχει καταρρεύσει αλλά οι συνέπειες του παραμένουν ενεργές, με την κυβέρνηση της ΝΔ σε αποδρομή να κυβερνά για ημέτερους και κολλητούς. Το δημοψήφισμα έδωσε ένα όπλο στον Αλ. Τσίπρα, βοήθησε την διαπραγματευτική θέση της χώρας. Είναι θέμα δημοκρατίας να εκφράζεται ο πολίτης. Έτσι βγήκαμε από τα μνημόνια και αυτό το πιστώνεται η κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα», κατέληξε.

