Ο Δήμος Κάτω Νευροκοπίου και η Πολιτιστική Εστία Κάτω Νευροκοπίου σας προσκαλούν σε μια ξεχωριστή μουσική βραδιά στο Οχυρό Λίσσε, εκεί όπου η Ιστορία συναντά τη Μουσική και ο τόπος αποκαλύπτει τη μαγεία του.

Την Παρασκευή 29 Αυγούστου 2025 και ώρα 20:30, η εμπειρία ξεκινά με τη δύση του ήλιου που χρωματίζει τον ουρανό με ζεστές αποχρώσεις, προτού το φως χαθεί πίσω από τα βουνά. Κι όταν πέσει η νύχτα, το Οχυρό μετατρέπεται σε μπαλκόνι με θέα που κόβει την ανάσα: μπροστά απλώνεται το λεκανοπέδιο του Νευροκοπίου, φωτισμένο από τις κοινότητες που λάμπουν σαν μικρά αστέρια πάνω στη γη. Το απαλό φως του φεγγαριού συμπληρώνει την εικόνα, χαρίζοντας στην ατμόσφαιρα μια ιδιαίτερη γαλήνη.

Σε αυτό το μοναδικό σκηνικό θα φιλοξενηθεί η συναυλία με τίτλο «Η Μουσική συναντά την Ιστορία στο Αυγουστιάτικο Φεγγάρι».

Το μουσικό σχήμα Αλέγκρο θα ταξιδέψει μελωδικά το κοινό, υφαίνοντας έναν διάλογο ανάμεσα στη μνήμη και το παρόν, σε μια βραδιά όπου οι νότες γίνονται συνοδοιπόροι της ιστορίας.

Το Μουσείο–Πάρκο Λίσσε θα είναι ανοιχτό για το κοινό από τις 12:00 έως τις 22:00, προσφέροντας τη δυνατότητα στους επισκέπτες να γνωρίσουν τον ιστορικό του πλούτο.

Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Οι διοργανωτές περιμένουν το κοινό για να μοιραστούν τη μαγεία αυτού του τόπου, να αποχαιρετίσουν το καλοκαίρι και να ζήσουν μια βραδιά όπου η μουσική, η ιστορία και η φύση γίνονται ένα.