ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΥΡΙΖΑ – ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ Ν. ΔΡΑΜΑΣ

  •  «Είναι υπόλογος όμως για τον έλεγχο του πόθεν έσχες του και την αντιμετώπιση της πανδημίας»

 

«Υπάρχει θέμα με το πόθεν έσχες του Πρωθυπουργού. Η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι πρέπει και να φαίνεται τίμια. Έχω την εντύπωση ότι τεχνηέντως περιελήφθη η δήλωση του πόθεν έσχες του κ. Μητσοτάκη στη λίστα προς αρχειοθέτηση. Οφείλει η κυβερνητική πλειοψηφία να αποδεχθεί τον έλεγχο του πρωθυπουργικού πόθεν έσχες. Αλλιώς και ο Πρωθυπουργός και η Ν.Δ. είναι υπόλογοι», τόνισε μιλώντας στο Action 24 και στην εκπομπή Briefing, ο Βουλευτής Δράμας και τομεάρχης Δικαιοσύνης τη Κ.Ο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Θ. Ξανθόπουλος.

Και συμπλήρωσε: «Ο μόνος που είναι ανεύθυνος σε αυτή τη χώρα είναι ο Πρωθυπουργός, ο κ. Μητσοτάκης. Όλοι οι άλλοι έχουμε την ατομική ευθύνη. Δεν αντιλαμβάνεται όμως ότι η Κυβέρνησή του έχει την πρωταρχική ευθύνη στην αντιμετώπιση της πανδημίας. Θεωρεί ότι τα κάνει όλα καλά, αλλά έχουμε πάνω από 2.500 κρούσματα καθημερινά. Εμείς προσπαθούμε, συνεισφέρουμε, προτείνουμε αλλά για όλα φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ, κατά την Κυβέρνηση».

Στη συνέχεια απαντώντας σε ερωτήσεις, σημείωσε μεταξύ άλλων:

-Απέχουμε από το τείχος ανοσίας που θέλουμε να οικοδομήσουμε. Στην εξέλιξη αυτή συνέβαλαν σημαντικά και οι αντιφατικές δηλώσεις της κυβέρνησης.

-Άνοιξε ο τουρισμός χωρίς έλεγχο. Οι έλεγχοι στα λιμάνια είναι ελλιπείς.

-Η Κυβέρνηση είναι ουσιαστικά απούσα, αρκείται στην επικοινωνιακή διαχείριση. Δεν προώθησε μαζικά συνταγογραφούμενα τεστ. Στα ΜΜΜ εξακολουθούν να συνωθούνται οι πολίτες. Καταθέσαμε ερώτηση για τα μέτρα σε νηπιαγωγεία, σχολεία, ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς. Λέμε όχι στους 25 μαθητές ανά τάξη, προτείνουμε εναλλακτικό ωράριο.

-Ένα καλά χρηματοδοτημένο και στελεχωμένο ΕΣΥ αποτελεί τη βάση για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Η Κυβέρνηση όμως αρνείται.

Όσον αφορά τέλος το εκπαιδευτικό, ο κ. Ξανθόπουλος, τόνισε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι κατά της τιμωρητικής αξιολόγησης, γιατί η αξιολόγηση αποτελεί πρωταρχικά μια παιδευτική διαδικασία. «Η κ. Κεραμέως ήθελε να κάνει τμήματα με βάση την απόδοση των μαθητών. Καταλαβαίνετε που οδηγεί αυτό», κατέληξε.