
Σε μήνυμά του για τις εσωκομματικές εκλογές της Ν.Δ., ο Βουλευτής Νομού Δράμας κ. Δημήτρης Κυριαζίδης ανέφερε τα εξής:
Αγαπητοί φίλοι,
Θέλω να σας ευχαριστήσω θερμά για τη συμμετοχή σας στις εσωκομματικές εκλογές της Νέας Δημοκρατίας που διεξήχθησαν πανελλαδικά την Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2025. Η μαζική παρουσία σας δείχνει ξεκάθαρα τη δύναμη και τη ζωντάνια της παράταξής μας.
Με αυτή τη συμμετοχή, επιβεβαιώνουμε ότι η Νέα Δημοκρατία δεν είναι μόνο ένα πολιτικό κόμμα, αλλά ένα ζωντανό κίνημα με ρίζες στην κοινωνία. Η παράταξή μας μεγαλώνει, ανανεώνεται και συνεχίζει να είναι η μεγάλη δύναμη για το καλό της πατρίδας.
Ιδιαίτερα στη Δράμα, η εκλογική διαδικασία ήταν πολύ σημαντική. Ως Βουλευτής του Νομού μας, αισθάνομαι περήφανος για όλους όσους πάλεψαν για τη στήριξη της παράταξής μας – και θέλω να συγχαρώ όλους τους νέους και παλιούς υποψηφίους, καθώς και όλους όσοι ψήφισαν με όραμα και αφοσίωση.
Είμαι αισιόδοξος για την πορεία των νέων Προέδρων και μελών της ΔΕΕΠ και των ΔΗΜΤΟ του Νομού. Πιστεύω ότι, με ενότητα, συνεργασία και κοινό όραμα, μπορούμε να ενισχύσουμε την παρουσία της Νέας Δημοκρατίας στον τόπο μας, να αναδείξουμε τα προβλήματά της Δράμας και να ασκήσουμε πίεση προς την κεντρική διοίκηση για λύσεις στα χρόνια ζητήματα του νομού μας.
Ας κρατήσουμε αυτή την ενέργεια και το πάθος ζωντανά. Η παράταξή μας μεγαλώνει – και μαζί της μεγαλώνει η ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον για όλους μας.
Καλή δύναμη.
Ο Βουλευτής,
Δημήτριος ΚΥΡΙΑΖΙΔΗΣ
Βουλευτής ΝΔ Ν. Δράμας

