Στο πλαίσιο των προγραμματισμένων εκδηλώσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης τη Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Ηyatt Regency στη Σόφια της Βουλγαρίας, το Greek Tourism Workshop. Στόχος της σημαντικής αυτής εκδήλωσης, που οργανώθηκε από την Tourism Media & Events με την υποστήριξη του Υπουργείου Τουρισμού, ήταν η προβολή της ΠΑΜΘ ως κορυφαίου προορισμού και για τις 4 εποχές του χρόνου.
Κατά τη διάρκεια της εν λόγω δράσης πραγματοποιήθηκε μία σειρά από σημαντικές b2b συναντήσεις με ακόλουθους της Ελληνικής πρεσβείας στη Σόφια, εκπροσώπους του βουλγαρικού τουριστικού και εκπαιδευτικού κλάδου, του επιχειρηματικού κόσμου, δημοσιογράφους αλλά και παράγοντες διαφόρων φορέων και οργανισμών της Βουλγαρικής πρωτεύουσας, οι οποίοι γνώρισαν όλα τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της Περιφέρειας, στο πλαίσιο της τουριστικής καμπάνιας της ΠΑΜΘ με μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα».
Οι συμμετέχοντες στις συναντήσεις «ταξίδεψαν» στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ανακαλύπτοντας το φυσικό, πολιτιστικό και ιστορικό πλούτο του τόπου. Ένα συναρπαστικό μωσαϊκό από θρησκείες, παραδόσεις, γραφικούς οικισμούς, υπέροχα τοπία και ζεστούς ανθρώπους, αποκαλύφθηκε και ανέδειξε την μοναδική εμπειρία μιας «Αγκαλιάς γεμάτης Ελλάδα».
Το παρόν στην εκδήλωση έδωσαν, απευθύνοντας χαιρετισμούς, o επικεφαλής του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Πρεσβείας της Ελλάδας της Σόφιας κ. Δημήτριος Μίχας, ο Διευθυντής του Υπουργείου Τουρισμού στη Βουλγαρία κ. Georgi Alipiev, η Πρόεδρος της Ένωσης Βουλγαρικών Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Πρακτόρων κ. Dimitrina Goranova, καθώς και ο Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος Τουρισμού κ. Αθανάσιος Τσώνης. Ανάμεσα στα θέματα που συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ήταν η έντονη τουριστική δυναμική της Θάσου και της Σαμοθράκης, καθώς και το γεγονός ότι τον Φεβρουάριο, χιλιάδες Βούλγαροι θα έρθουν στην Ξάνθη για να ζήσουν από κοντά τις εορταστικές εκδηλώσεις για τις Απόκριες.
Η προωθητική αυτή πρωτοβουλία της ΠΑΜΘ στη Σόφια αποτελεί μέρος μίας γενικότερης τουριστικής στρατηγικής με βασικό όχημα την καμπάνια προβολής «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα». Κύρια στόχευση είναι η Βουλγαρική αγορά να διαμορφώσει μια θετική και συνάμα ανανεωμένη εικόνα της Περιφέρειας, η οποία θα συνδράμει στην ένταξη της στους καταλόγους των επαγγελματιών διαφόρων κατηγοριών τουρισμού, αλλά και των μεμονωμένων ταξιδιωτών.