
ΑΠΟ ΤΙΣ 29 ΕΩΣ ΤΙΣ 31 ΜΑΪΟΥ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ «Δ. ΚΡΑΧΤΙΔΗΣ» Ο ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΡΥΘΜΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΠΑΓΚΟΡΑΣΙΔΩΝ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΙΟΥΤΟΠΟΥΛΟΣ
Από την Παρασκευή 29 έως και την Κυριακή 31 Μαΐου η Δράμα θα φιλοξενήσει στο γήπεδο «Δ. Κραχτίδης» τον Προκριματικό Αγώνα Ρυθμικής Γυμναστικής Κατηγορίας Παγκορασίδων, με διοργανώτρια την Ακαδημία Γυμναστικής Δράμας σε συνεργασία με τον Δήμο Δράμας και την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, θα φιλοξενηθούν στη Δράμα 200-250 αθλήτριες από 32 συλλόγους που έχουν έδρα από την Καρδίτσα μέχρι την Ορεστιάδα. Οι αθλήτριες θα αγωνιστούν σε ατομικά αγωνίσματα, προσφέροντας ένα ξεχωριστό θέαμα γεμάτο χάρη, πειθαρχία και αγωνιστικό πνεύμα.
Σχετική συνέντευξη τύπου παραχωρήθηκε την Παρασκευή 22 Μαΐου 2026 από τον Δήμαρχο Δράμας Γιώργο Παπαδόπουλο, τον Αντιπεριφερειάρχη Δράμας Μιχάλη Μουρβετίδη, τον θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Αθλητισμού και Απασχόλησης κ. Στέλιο Ιγνατιάδη, τον Αντιδήμαρχο Αθλητισμού του Δήμου Δράμας Παντελή Κρανά, το διοικητικό μέλος του συλλόγου κ. Κοκώνη Θεολόγου και την προπονήτρια κ. Αναστασία Παυλίδου.
Η Ακαδημία Γυμναστικής Δράμας, στην τρίτη μόλις χρονιά παρουσίας της, κάνει ένα ιδιαίτερα σημαντικό και τιμητικό βήμα, αναλαμβάνοντας για πρώτη φορά τη διοργάνωση ενός τόσο σημαντικού αθλητικού γεγονότος πανελλαδικής εμβέλειας για τη Βόρεια Ελλάδα. Μάλιστα, αθλήτριες της θα αγωνιστούν σε όλες τις κατηγορίες του προκριματικού αγώνα, εκπροσωπώντας επάξια τη Δράμα και επιβεβαιώνοντας τη σταθερά ανοδική πορεία και τη δυναμική παρουσία του συλλόγου στον χώρο της ρυθμικής γυμναστικής.
Η συγκεκριμένη διοργάνωση έρχεται ως συνέχεια άλλων που το τελευταίο χρονικό διάστημα φιλοξενήθηκαν στη Δράμα, με πιο πρόσφατο παράδειγμα το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αισθητικής Ομαδικής Γυμναστικής, το οποίο πραγματοποιήθηκε από τις 3 έως τις 6 Απριλίου.
Στις δηλώσεις του ο Δήμαρχος κ. Παπαδόπουλος έκανε λόγο για «ένα τριήμερο χαράς, γιορτής και αθλητικού γεγονότος» και πρόσθεσε: «Έχω πει πολλές φορές ότι ο Δήμος επενδύει επάνω στον αθλητισμό και φυσικά, στον εναλλακτικό τουρισμό σε ό,τι αφορά το τουριστικό κομμάτι». Ακόμη, τόνισε ότι είναι «ένα γεγονός που ανακάμπτει, θα έλεγα, την τοπική οικονομία και είναι πολύ σημαντικό να το τονίζουμε και να ευχαριστούμε αυτούς που μπαίνουν μπροστά για να ανοίγουν τέτοιοι δρόμοι».
Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Μουρβετίδης επεσήμανε ότι πρόκειται για «ένα άθλημα που αναδεικνύεται συνέχεια τα τελευταία χρόνια και είμαστε περήφανοι μέσα στον τόπο μας, γιατί έχουμε σημαντική ανάκαμψη σε αυτό το άθλημα» και πρόσθεσε: «Είμαστε όλοι εδώ, θα προσπαθούμε να φέρνουμε τέτοιου είδους διοργανώσεις, να έρχεται κόσμος, να έρχονται αθλητές. Και φυσικά, όχι μόνο να αναδεικνύεται το άθλημα, να ακούγεται ο Νομός μας, να έχουμε και οικονομικά οφέλη, γιατί πάντα όταν έρχεται ξένος κόσμος, σίγουρα με την παρουσία του εδώ θα μας αφήσει και μας κάτι, στις τοπικές κοινωνίες».
Ο Αντιπεριφερειάρχης Αθλητισμού κ. Ιγνατιάδης σημείωσε ότι «είναι ένας σύλλογος ο οποίος έχει πάρα πολλά μέλη, δίνει πολύ μεγάλη βάση στις αναπτυξιακές ηλικίες». Επίσης, δήλωσε: «Αυτό το τριήμερο είναι εκτός μεγάλων πολιτιστικών δράσεων που γίνονται κάθε χρόνο στην πόλη της Δράμας, και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε. Η Περιφέρεια πάντα θα μπαίνει μπροστά, θα έχει συμπαραστάτη πάντα τον Δήμο Δράμας. Έχουμε μία αντίληψη για τον αθλητισμό και στόχο να φέρουμε ακόμα μεγαλύτερα events».
Η κ. Θεολόγου, διοικητικό μέλος του συλλόγου, ανέφερε: «Είμαστε ένας σύλλογος ο οποίος είναι νέος, είναι η τρίτη χρονιά που διανύουμε, οπότε για μας αυτό είναι το βάπτισμα του πυρός. Έχουμε πάρα πολύ ωραία σχέδια σε συνδιοργάνωση εννοείται με τον Δήμο και με την Περιφέρεια. Ξέρουμε ότι έρχονται πολύ όμορφα πράγματα. Ευχαριστούμε επίσης και τους χορηγούς μας, όπως και τους εθελοντές μας. Για να στηθεί κάτι τέτοιο δεν είναι εύκολο».
Τέλος η κ. Παυλίδου, προπονήτρια της Ακαδημίας Γυμναστικής Δράμας, σημείωσε: «Από την πρώτη χρονιά επέμενα πως θα ήθελα να φέρουμε έναν αγώνα στην πόλη μας. Ως αθλήτρια ρυθμικής γυμναστικής και πρώην μέλος στο κλιμάκιο της Εθνικής ομάδας, δεν είχα την ευκαιρία να αγωνιστώ στο άθλημα της ρυθμικής γυμναστικής στην πόλη μου. Και είναι σίγουρα κάτι το οποίο από την αρχή είχαμε πει ότι κάποια στιγμή θα καταφέρουμε να φέρουμε εδώ στη Δράμα. Αν και είναι η τρίτη μας χρονιά, έχουμε φτιάξει μια πολύ ισχυρή ομάδα αγωνιστικού ιδιαίτερα στη συγκεκριμένη κατηγορία, στην κατηγορία των παγκορασίδων. Και συγκεκριμένα, οι Δραμινές αθλήτριες θα είναι περισσότερες από 20, οι οποίες θα διαγωνιστούν στα ατομικά αθλήματα από δύο έως τέσσερα αγωνίσματα η κάθε μία».
Τέλος ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού κ. Κρανάς δήλωσε: «Με ιδιαίτερη χαρά καλωσορίζουμε τους προκριματικούς αγώνες ρυθμικής γυμναστικής στην πόλη μας, για την κατηγορία των παγκορασίδων. Ένα άθλημα και μία διοργάνωση η οποία θα σηματοδοτήσει πάρα πολύ και θα ανεβάσει τον πήχη στο ταλέντο και στην πειθαρχία των αθλητριών μας».


