Το δωρεάν ψηφιακό φροντιστήριο για μαθητές είναι η καινοτομία που ετοιμάζεται να ενεργοποιήσει το επόμενο διάστημα το Υπουργείο Παιδείας.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ το ψηφιακό φροντιστήριο αναμένεται να λειτουργήσει πιλοτικά από τον Φεβρουάριο του 2024 με δυο μαθήματα, το ένα από τα δύο θα είναι σίγουρα τα Μαθηματικά, ενώ το δεύτερο δεν έχει κλειδώσει αν και φημολογείται ότι θα είναι η Νεοελληνική Γλώσσα.

Πώς θα διεξάγονται τα ηλεκτρονικά μαθήματα

Τα μαθήματα θα είναι μαγνητοσκοπημένα σε πρώτη φάση αν και επιδίωξη του Υπουργείου  είναι να υπάρξουν και μαθήματα σε ζωντανή μετάδοση σε συνεργασία πάντα με εκπαιδευτικούς με παραδόσεις για όλη την έκταση της ύλης.

Έτσι ένας μαθητής που έχασε λόγω ασθένειας το μάθημα ή απλώς επιθυμεί να επαναλάβει την παράδοση μιας ενότητας γιατί δεν την κατάλαβε καλά θα μπορεί να ανατρέχει στο σχετικό βίντεο αλλά και σε επιπλέον βοηθήματα, όπως σημειώσεις ασκήσεις πρόσθετο υλικό για να μπορέσει να το κατανοήσει.

Πολύ σημαντικό είναι ότι η πλατφόρμα θα υποστηρίζει και τη δυνατότητα υποβολής γραπτών ερωτήσεων από τους μαθητές και την απάντηση τους από εκπαιδευτικούς μέσω chat. Στόχος του υπουργείου είναι στις αρχές του επόμενου έτους να τεθεί σε πλήρη λειτουργία με το σύνολο των μαθημάτων.

Επίσης, ψηφιοποιούνται το απουσιολόγιο, το βιβλίο ύλης και οι βαθμολογικές επιδόσεις των μαθητών.

Όσα αποκάλυψε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

pierrakakis

Σε χθεσινή του συνέντευξη στο Βήμα της Κυριακής, ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης αναφέρθηκε στο πώς θα λειτουργ΄ήσει το ψηφιακό φροντιστήριο αποκάλυπτοντας ότι «Έχουμε δρομολογήσει την
Ψηφιακή Ενισχυτική Διδασκαλία, που θα βοηθήσει σημαντικά τους μαθητές να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις επιδόσεις τους. 

Πρόκειται για ένα ψηφιακό φροντιστήριο το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα παρακολούθησης μαγνητοσκοπημένων και σε ζωντανή μετάδοση μαθημάτων και επιπλέον θα προσφέρει εργαλεία εμβάθυνσης και υποστήριξης. Αρχικά σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς πρόκειται να δημιουργήσουμε βίντεο με πρότυπες παραδόσεις για όλη την έκταση της ύλης.

Επιπλέον σε κάθε ενότητα ο μαθητής θα μπορεί εφόσο ντο επιθυμεί ναχρησιμοποιήσει το εργαλείο της αυτοαξιολόγησης προκειμένου να επιβεβαιώσει ότι όντως εμπέδωσε το περιεχόμενο του συγκεκριμένου
μαθήματος Πέρα από την ασύγχρονη εκπαίδευση θα παρέχεται επιπλέον η δυνατότητα παρακολούθησης μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο προκειμένου οι μαθητές που το επιθυμούν να έχουν πρόσθετη υποστήριξη από εκπαιδευτικούς 

Με οδηγό την τηλεκπαίδευση το ψηφιακό φροντιστήριο

Όπως τόνισε ο υπουργός Παιδείας «Η Ψηφιακή Ενισχυτική Διδασκαλία αντανακλά την πρόθεση να αξιοποιήσουμε τόσο την εξοικείωση των παιδιών με τα ψηφιακά μέσα όσο και την πολύτιμη εμπειρία που αποκομίσαμε από την τηλεκπαίδευση. Με τον τρόπο αυτό επιδιώκουμε να προσφέρουμε προαιρετικό και αυτονόητα εντελώς δωρεάν σε κάθε μαθήτρια και κάθε μαθητή ένα επιπλέον εργαλείο υποστήριξης το οποίο μιλάει τη γλώσσα τους είναι προσαρμοσμένο στον τρόπο που επικοινωνούν και αλληλεπιδρούν οι νέοι και ταυτόχρονα πληροί τις εκπαιδευτικές προδιαγραφές.»

Πηγή: dikaiologitika.gr