
Η κοπή βασιλόπιτας της δημοτικής παράταξης «Επανεκκίνηση για τη Δράμα» θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2026 στις 19:00 στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Δημαρχείου Δράμας
«Η παρουσία σας θα μας δώσει χαρά και θα σηματοδοτήσει μια νέα χρονιά με ενότητα, δύναμη και αισιοδοξία, αναφέρει ο Δήμαρχος Δράμας και επικεφαλής της παράταξης «Επανεκκίνηση για τη Δράμα» Γιώργος Παπαδόπουλος.

