Συνάντηση εργασίας της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης (ΔΗΜΤΟ) Δράμας της Νέας Δημοκρατίας με τον Αντιπεριφερειάρχη Δράμας κ. Μιχαλη Μουρβετιδη, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2026. Παρόντες στη συνάντηση ήταν και οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι Κωνσταντίνος Κόντος και Ανάργυρος Πατακάκης.

Σε σχετική ανακοίνωση της ΔΗΜΤΟ Δράμας αναφέρονται τα εξής:

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης αναπτύχθηκαν ζητήματα που αφορούν την αναπτυξιακή προοπτική της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας, με έμφαση:

Α) Στην πορεία υλοποίησης έργων υποδομών και αναπτυξιακών παρεμβάσεων.

Β) Στη στήριξη του πρωτογενούς τομέα και της τοπικής επιχειρηματικότητας.

Γ) Σε θέματα καθημερινότητας των πολιτών, όπως η οδική ασφάλεια και η πολιτική προστασία.

Δ) Στην τουριστική ανάπτυξη και την αξιοποίηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιοχής.

Ο Αντιπεριφερειάρχης μας ενημέρωσε αναλυτικά για τον σχεδιασμό και τις προτεραιότητες της Περιφέρειας, ενώ ακολούθησε γόνιμος διάλογος με ανταλλαγή προτάσεων και επισημάνσεων.

Από την πλευρά μας τονίστηκε ο ρόλος της ΔΗΜΤΟ Δράμας ως συνδετικού κρίκου μεταξύ κοινωνίας και θεσμικών φορέων, με στόχο τη μεταφορά των πραγματικών αναγκών των πολιτών και τη διαμόρφωση ρεαλιστικών λύσεων.

Κοινή διαπίστωση αποτέλεσε η ανάγκη διαρκούς συνεργασίας και συντονισμού, ώστε να επιταχυνθούν έργα και πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανάπτυξη και βελτιώνουν την ποιότητα ζωής στην περιοχή.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με τη δέσμευση για τακτική επικοινωνία και συνέχιση των κοινών δράσεων προς όφελος της Δράμας και των πολιτών της.

Για τη ΔΗΜΤΟ Δράμας

Ο Πρόεδρος

Πασχάλης Αγγέλου – Σταυράκης