Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Δράμας έκοψε τη βασιλόπιτα για το νέο έτος, στο πλαίσιο διεξαγωγής της πρώτης συνεδρίασης μέσα στο 2026, το απόγευμα της Πέμπτης 22 Ιανουαρίου. Τη βασιλόπιτα ευλόγησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δράμας κ. Δωρόθεος, ο οποίος ευχήθηκε «καλά έργα».

Τα κομμάτια της βασιλόπιτας, την οποία έκοψε ο Δήμαρχος Δράμας κ. Γιώργος Παπαδόπουλος, ήταν για τον Χριστό, για τον Δήμαρχο, για τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Στέλιο Γασπαράκη, για τις 4 δημοτικές παρατάξεις («Επανεκκίνηση για τη Δράμα», «Πόλη και Ζωή», «Ενώνουμε τη Δράμα» και «Project για τη Δράμα»), για της Κοινότητες του Δήμου, για τον Γενικό Γραμματέα του Δήμου κ. Μαρτιάδη, για τη Γραμματεία του Δημοτικού Συμβουλίου, για τον τεχνικό των συνεδριάσεων και για τα Μ.Μ.Ε. Πάντως δεν υπήρξε τυχερός, καθώς στη βασιλόπιτα δεν βρέθηκε φλουρί.

Όσον αφορά τα πιτάκια, τα οποία μοιράστηκαν στους Δημοτικούς Συμβούλους, τυχερή ήταν η Αντιδήμαρχος κ. Σοφία Τσακιρίδου, η οποία έλαβε ένα συμβολικό δώρο από τον Δήμαρχο κ. Παπαδόπουλο.

Φυσικά τόσο στην ειδική συνεδρίαση για τον προϋπολογισμό, η οποία ακολούθησε της κοπής βασιλόπιτας, όσο και στην τακτική συνεδρίαση, λίγο αργότερα, όλα τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου που έλαβαν τον λόγο, στην αρχή των τοποθετήσεών τους, εξέφρασαν τις ευχές τους για τη νέα χρονιά.

Θανάσης Σιουτόπουλος