«Διαβάζοντας τη δήλωση του Αλ. Τσίπρα αλλά και την τοποθέτηση του Σ. Φάμελλου, βλέπω ότι υπάρχει μια σύγκλιση, μια κοινή οπτική και στόχευση, ότι ο αντίπαλος είναι η κυβέρνηση Μητσοτάκη και πρέπει να δώσουμε τις δυνάμεις μας για να δημιουργηθεί προοδευτικό μέτωπο απέναντί του».

Αυτά τόνισε ο Βουλευτής Δράμας και Τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Θ. Ξανθόπουλος μιλώντας στο ραδιόφωνο του Αθήνα 984. «Η κοινωνική πλειοψηφία έχει πρόβλημα και μας διαμηνύει να κάνουμε κάτι, να τα βρούμε, γιατί δεν πάει άλλο με Μητσοτάκη. Εμείς στον ΣΥΡΙΖΑ λέμε ότι η λύση είναι να υπάρξει συνεννόηση, να συγκλίνουμε σε ορισμένα βασικά σημεία για να πάμε ενωμένοι απέναντι στον Μητσοτάκη… Ο Αλ.Τσίπρας φαίνεται ότι ενδιαφέρεται για μια κοινή συστράτευση», συμπλήρωσε.

«Αν γίνει συνείδηση σε όλους ότι μαζί έχουμε σοβαρές ελπίδες να κερδίσουμε τον Μητσοτάκη θα καθίσουμε σε ένα τραπέζι και θα βάλουμε τα πράγματα με τη σειρά. Πώς θα προχωρήσουμε, με ποιες πολιτικές, για το κράτος δικαίου για το 13ωρο, για τους φόρους που είναι αυξημένοι στο σχέδιο προϋπολογισμού», συνέχισε.

«Η παρουσία του Αλ. Τσίπρα αναδιατάσσει το πολιτικό σκηνικό. Εμείς ως ΣΥΡΙΖΑ έχοντας τις καταστατικές μας δεσμεύσεις, τις συνεδριακές μας διακηρύξεις και κυρίως την διάθεση να υπηρετήσουμε τον κοινό στόχο της δημιουργίας του προοδευτικού πόλου θα δουλέψουμε προς αυτή την κατεύθυνση. Εγώ θα τιμήσω την εντολή των Δραμινών και θα μείνω στον ΣΥΡΙΖΑ μέχρι τη λήξη της κοινοβουλευτικής θητείας. Εμείς στην Αριστερά δρούμε συλλογικά. Η έδρα ανήκει στον ΣΥΡΙΖΑ. Αν συντεταγμένα αποφασίσουμε κάτι άλλο θα δούμε πως θα κινηθούμε. Το πολύ βασικό είναι αν ο Αλέξης Τσίπρας έρχεται για να αθροίσει δυνάμεις. Τότε, θα βρούμε κοινό βηματισμό», κατέληξε ο κ. Ξανθόπουλος.