«Πλήρη κάλυψη της ζημιάς από τον ΕΛΓΑ ζητούν με επιστολή τους οι παραγωγοί»

 

Ο Βουλευτής Δράμας Θεόφιλος Ξανθόπουλος κατέθεσε Αναφορά την επιστολή των παραγωγών ακτινιδίων Δήμου Δοξάτου, στην οποία αναφέρεται ότι στις 23-3-2025 σημειώθηκε παγετός και στη συνέχεια ανεμοθύελλα στο αγρόκτημα Καλαμπακίου με αποτέλεσμα να καταστραφεί σε πολύ μεγάλο ποσοστό (άνω του 80%), η φετινή παραγωγή των ακτινιδίων.

Οι παραγωγοί επισημαίνουν ότι το ποσοστό της ζημιάς τους έχει καταμετρηθεί και ζητούν από τον ΕΛΓΑ οι αποζημιώσεις που θα καταβληθούν να καλύπτουν την πραγματική ζημιά που έχουν υποστεί και όχι ένας μέρος της, προκειμένου να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στο πολύ υψηλό κόστος παραγωγής της καλλιέργειας.

Ως εκ τούτου, ο Βουλευτής καταθέτοντας την Αναφορά, ζητά να γίνει ορθή καταγραφή της ζημιάς του κάθε παραγωγού και πλήρης αποζημίωσή τους, για να πάψει, όπως αναφέρουν, «ο Νομός μας μόνο να συνεισφέρει στα έσοδα του ΕΛΓΑ, αλλά σχεδόν πάντα τα ποσοστά αποζημίωσής σε περιπτώσεις ζημιάς, είτε να είναι μικρά, είτε μηδενικά».