
Την Δ’ Κυριακή των Νηστειών, 22 Μαρτίου 2026, στις 6:00 το απόγευμα, στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Εισοδίων της Θεοτόκου Δράμας, κατά τον Κατανυκτικό Εσπερινό, θα χοροστατήσει ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Δωρόθεος και θα ομιλήσει ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης κ. Αθανάσιος, με θέμα: «Τα αφανῆ συμπτώματα του εγωϊσμού κατά τον Άγιο Ιωάννη της Κλίμακος».


