
Ο Δήμος Δράμας πραγματοποιεί συνάντηση εργασίας με εκπροσώπους πολιτιστικών συλλόγων και φορέων της περιοχής, τη Δευτέρα 16 Μαρτίου 2026 στις 18:30 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημαρχείου.
Αντικείμενο της συνάντησης είναι η πρωτοβουλία του Δήμου για τη δημιουργία μιας ενιαίας ψηφιακής πλατφόρμας για τον πολιτισμό, καθώς και η έναρξη διαλόγου και συνεργασίας με τους πολιτιστικούς συλλόγους για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να συμμετέχουν και να συμβάλουν στη διαμόρφωσή της.


