
Η μουσικο-χορωδιακή εκδήλωση με τίτλο «ΤΗ ΣΜΥΡΝΗ ΜΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ», την οποία διοργάνωσαν από κοινού το Λύκειο των Ελληνίδων Δράμας, το Ίδρυμα-Πνευματικό Κέντρο «Αιμίλιος Θεοχάρη Καλαϊτζίδης», ο Μορφωτικός Πολιτιστικός Σύλλογος Αδριανής Δράμας και ο Ιερός Ναός Αγίου Χρυσοστόμου Δράμας, την περασμένη Παρασκευή, ανήμερα των Εισοδίων της Θεοτόκου, στέφθηκε με εξαιρετική επιτυχία, τόσο από άποψη αθρόας προσέλευσης των Δραμινών συμπολιτών μας, όσο και από άποψη καλλιτεχνικής σημασίας και αξίας.
Η εκδήλωση διεξήχθη σε μία κυριολεκτικά κατάμεστη αίθουσα, στο Πνευματικό Κέντρο της Ιεράς Μητροπόλεως Δράμας, υπό την αιγίδα αυτής και του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη μας κ. Δωρόθεου, ο οποίος μας τίμησε με την παρουσία του, απευθύνοντας χαιρετισμό κατά την έναρξη της εκδήλωσης και τον οποίο οι συν-διοργανωτές φορείς ευχαριστούμε ιδιαιτέρως για τη φιλοξενία και την αιγίδα αυτής.
Στην εν λόγω εκδήλωση συμμετείχαν τρείς (3) συνολικά χορωδίες και, συγκεκριμένα, η Παραδοσιακή Χορωδία του Λυκείου των Ελληνίδων Δράμας υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Χοράρχη αυτής, κ. Νικόλαου Στεφανάκη, η Γυναικεία Χορωδία του Ιδρύματος-Πνευματικού Κέντρου «Αιμίλιος Θεοχάρη Καλαϊτζίδης» υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Χοράρχη αυτής, κ. Παύλου Στεφανίδη και η Παραδοσιακή Χορωδία του Μορφωτικού Πολιτιστικού Συλλόγου Αδριανής Δράμας υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση της Χοράρχη αυτής, κ. Κατερίνας Γιαννάκη.
Οι τρεις χορωδίες απέδωσαν, με αριστοτεχνικό τρόπο, δεκαέξι (16) συνολικά τραγούδια από και για την αλησμόνητη Σμύρνη, με τη συνοδεία ζωντανής μουσικής επί σκηνής, από το μουσικό σχήμα «Εμπειροτέχνες», πετυχαίνοντας ένα άρτιο καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, το οποίο ενθουσίασε τους παρευρισκομένους και παρέσυρε αυτο9πύς σ’ ένα μουσικό ταξίδι νοσταλγίας, θύμησης & μνήμης. Η συγκεκριμένη εκδήλωση απέδειξε, λοιπόν, με τον πλέον απτό τρόπο, ότι η μουσική είναι ένας από τους σημαντικότερους υποκινητές, από καλλιτεχνικής απόψεως, τόσο της ατομικής μνήμης όσο και της συλλογικής μνήμης..
Επιπροσθέτως, στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο Πανοσιολογιότατος πατέρας Γεράσιμος Βλατίτσης έδωσε μία άκρως ενδιαφέρουσα ομιλία, κάνοντας μία αναδρομή στην προαιώνια ιστορία της πολυπολιτισμικής Σμύρνης, διανθισμένη ευθύβολα τόσο με ιστορικές όσο και με λογοτεχνικές αναφορές.
Η Πρόεδρος του Λυκείου των Ελληνίδων Δράμας, και Άννα Ντινάκη Κονδυλάκη, ο Πρόεδρος του Ιδρύματος-Πνευματικού Κέντρου «Αιμίλιος Θεοχάρη Καλαϊτζίδης», κ. Νίκος Κογιουμτσής και ο Πρόεδρος του Μορφωτικού Πολιτιστικού Συλλόγου Αδριανής Δράμας, κ. Κώστας Δολδούρας, απευθύνουν θερμές ευχαριστίες στους εκατοντάδες παρευρισκομένους για την ασμενή ανταπόκρισή τους στην πρόσκληση των συν-διοργανωτών φορέων καθώς και για παρουσία και τη συμμετοχή τους στην εκδήλωση «Τη Σμύρνη μου θυμάμαι…» και, συγχρόνως, υπόσχονται τη μελλοντική σύμπραξή τους στη διοργάνωση και τη διεξαγωγή επόμενων εκδηλώσεων, εφάμιλλων, από άποψη καλλιτεχνικής ποιότητας και αρτιότητας, με τη συγκεκριμένη.

