Σε ανακοίνωση του Βουλευτή ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Ν. Δράμας κ. Αναστάσιου Νικολαΐδη αναφέρονται τα εξής:
Συζητήθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής το θέμα της οδικής σύνδεσης της Δράμας με την Καβάλα και της εύρεσης χρηματοδότησης για την υλοποίηση του συγκεκριμένου οδικού άξονα, έπειτα από πρωτοβουλία του Αναστάσιου Νικολαΐδη, Βουλευτή ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Νομού Δράμας. Ο κ. Νικολαΐδης είχε καταθέσει σχετικές γραπτές ερωτήσεις στις 30 Σεπτεμβρίου και στις 5 Δεκεμβρίου 2024 και καθώς αυτές δεν απαντήθηκαν, ζήτησε την προφορική συζήτηση του θέματος.
Ο κ. Νικολαΐδης, στην τοποθέτησή του, υπογράμμισε ότι «πρέπει να μπει επιτέλους ένα τέλος στην οδική απομόνωση του Νομού Δράμας και για αυτό οι πολίτες αναμένουν να τηρηθούν οι υποσχέσεις για την υλοποίηση των οδικών αξόνων Δράμας – Αμφίπολης και Δράμας – Καβάλας». Μάλιστα, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στο θέμα της οδικής σύνδεσης της Δράμας με τη Θεσσαλονίκη, τις πρωτεύουσες των γειτονικών Νομών (Καβάλα, Σέρρες και Ξάνθη) και τη Βουλγαρία, καθώς πρόκειται για δρόμους κακής ποιότητας, οι οποίοι δεν παρέχουν συνθήκες ασφάλειας στις μετακινήσεις των πολιτών.
Ειδικότερα για τον δρόμο Δράμα – Καβάλα, στάθηκε στις καθυστερήσεις που παρουσιάζονται στην πορεία υλοποίησης του υποτμήματος Κρηνίδες – Σταυρός, καθώς και στο γεγονός ότι «υπάρχει χρηματοδότηση και υλοποιούνται μόλις 8,3 χιλιόμετρα από έναν οδικό άξονα μήκους περίπου 30 χιλιομέτρων». Μάλιστα, ζήτησε να ενημερωθεί για τις πρωτοβουλίες που θα λάβει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ούτως ώστε να κατασκευαστούν τα τμήματα Δράμα – Άγιος Αθανάσιος και Άγιος Αθανάσιος – Κρηνίδες. Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε, το τμήμα Κρηνίδες – Σταυρός, το οποίο βρίσκεται σε φάση υλοποίησης, συνδέει το τίποτα με το πουθενά και απαιτείται η συνολική κατασκευή του οδικού άξονα Δράμα – Καβάλα για να υπάρχει ουσιαστικό όφελος για τους πολίτες.
Στην απάντησή του, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Ταχιάος αναγνώρισε ότι υπάρχει πρόβλημα χρηματοδότησης για τα τμήματα Δράμα – Άγιος Αθανάσιος και Άγιος Αθανάσιος – Κρηνίδες. Ακόμη, επεσήμανε ότι η χρηματοδότηση τόσο μεγάλων έργων δεν είναι εύκολο να γίνει σε μια και μοναδική προγραμματική περίοδο ή μόνο από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Όπως είπε, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών διαθέτει στο πρόγραμμά του 1,9 δισεκατομμύρια ευρώ, για τα οποία πρέπει να υπάρχει συμμετρική μεταχείριση όλων των Περιφερειών της χώρας.
Η κυβερνητική στάση στο ζήτημα του οδικού άξονα Δράμα – Καβάλα αποδεικνύει για ακόμη μια φορά ότι η Δράμα δεν αποτελεί προτεραιότητα της κυβέρνησης. Θα πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι ισότιμη αντιμετώπιση όλων των περιοχών της χώρας, με ίση κατανομή κονδυλίων δεν μπορεί να υπάρξει, καθώς για περιοχές όπως η Δράμα, που στερούνται αυτονόητων υποδομών, θα πρέπει να δοθεί ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση όλων των αναγκαίων έργων που θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί εδώ και χρόνια.