ΦΙΝΑΛΕ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΣΤΙΣ 5 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΜΕ ΗΡΑΚΛΗ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ ΚΑΙ Μ. ΤΕΤΑΡΤΗ 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΗΣ ΔΟΞΑΣ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ «ΑΥΡΙΟ»

  • Η διοικητική ηρεμία και συνέπεια ήταν η βάση για φέτος
  • Η εκκαθάριση της ΠΑΕ προχωρά και ταυτόχρονα το καυτό θέμα των BAN
  • Μετά το Πάσχα η αξιολόγηση και ο νέος προγραμματισμός

Τη Μεγάλη Τετάρτη 8 Απριλίου 2026 κλείνει για τη Δόξα αγωνιστικά (εκτός απροόπτου) η σεζόν 2025-2026 μετά την επιστροφή στη Γ’ Εθνική και η αποτίμηση εκ πρώτης όψεως λέει δείγμα θετικό.

Αφού όταν το καλοκαίρι του 2025 που υπήρξε συμφωνία Καλλινικίδη – Αγγελίδη, δεν τέθηκε ως αποκλειστικός στόχος ο πρωταθλητισμός. Έτσι με το μοντέλο 7+7+7 πορεύτηκε ο σχεδιασμός 2025-2026, αφού το 7 ήταν ο αριθμός των παικτών που ήρθαν από την παρουσία στο τοπικό, 7 νέες μεταγραφές εμπείρων και 7 προσθήκες από την κατηγορία ταλέντα.

Αγωνιστικά αυτό το μείγμα «έδεσε» με το προπονητικό team ως ενιαίο και η ομάδα με ποδόσφαιρο κατοχής και κυριαρχίας εξέπληξε. Η έλευση απαγόρευσης μεταγραφών από FIFA ήταν το χειρόφρενο για φέρος.

Γ. Αγγελίδης: Πάμε μαζί – Το θέλω!

Ο προπονητής των Μαυραετών Γιώργος Αγγελίδης έδωσε το δικό του σύνθημα και περιέγραψε τον ψυχισμό του, λέγοντας ότι έχει εμπιστοσύνη στους διοικούντες και στους ποδοσφαιριστές του και επιθυμεί να είναι παρών στη νέα χρονιά στον πάγκο της Δόξας.

Μια δημόσια δήλωση που καταμαρτυρά ότι στα αποδυτήρια υπάρχει ψυχισμός και ρόλοι.

Εκκαθάριση ΠΑΕ και BAN

Στο μικροσκόπιο της Διοικούσας για να υπάρχει καθαρός ορίζοντας προοπτικής, ήδη νομικά – λογιστικά θα υπάρξει εντολή συνέλευσης μετόχων.