ΑΡΘΡΟ

Της Τόλης Καραγιαννίδου – Τσολπίδου

Συνταξιούχου τραπεζικής υπαλλήλου πρώην Α.Τ.Ε.

 

 

Σεμπάστιαν Κουρτς: Αυστριακός πολιτικός ως Καγκελάριος από 7/1/2020. Παραιτήθηκε αρχές Οκτώβρη 2021 μετά από εισαγγελική έρευνα εναντίον του, για διαφθορά (δωροληψία, απιστία) με πόρους του Υπ. Οικονομικών για το «παραταξιακό» πολιτικό συμφέρον. Ήταν χρηματοδότηση χειραγωγημένων δημοσκοπήσεων από τον ίδιο και το επιτελείο του, ώστε οι δημοσκοπήσεις να είναι εγκωμιαστικές για το δεξιό-λαϊκό κόμμα που ηγείται, με άρθρα στον τύπο με ανταλλάγματα φυσικά. Είναι ο φίλος του Κ. Μητσοτάκη, όπου εμφανίζονται σε φωτογραφίες με χειραψίες και αγκαλιές.

Έτσι ανέτρεξα σε άρθρα εφημερίδων, σχετικά με δίκτυο δημοσκοπήσεων για το τι συμβαίνει στη χώρα μας και αναγράφω τα σχετικά.

Είναι οι δημοσκοπήσεις στις μέρες μας μηχανισμοί διαμόρφωσης και όχι αποτύπωσης της κοινής γνώμης των Ελλήνων. Ούτε ελέγχονται από κάποια αρμόδια αρχή, αν δηλαδή έγιναν έρευνες, αν αναλύθηκαν τα «ευρήματα» και αν τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων είναι αληθή. Όταν η Κυβέρνηση δεν ενδιαφέρεται για την ενδεχόμενη νόθευση της κοινής γνώμης, αυτό είναι πλήγμα στη Δημοκρατία και τον Κοινοβουλευτισμό. Μα είναι δυνατόν όσο αποτυγχάνει η Κυβέρνηση (λανθασμένη αντιμετώπιση πανδημίας, έλλειψη ιατρικού υλικού, γιατρών, νοσοκομείων, έλλειψη καθηγητών και βιβλίων, αίθουσες με μεγάλο αριθμό μαθητών, αστυνομική φύλαξη πανεπιστημίων, αύξηση τιμών προϊόντων, ρεύμα – αέριο – συγκοινωνίες, μη προετοιμασία σε πυρκαγιές, πλημμύρες, με ανεργία και τόσα άλλα πολλά) να θέλει να την ψηφίζει ο πολίτης; Είναι μαζοχιστής που όσο εκτίθεται ο Κ. Μητσοτάκης, τόσο να τον λατρεύεις; (εμφανίζοντας υψηλά γκάλοπ προτίμησης). «Δώσε πόνο» στο λαό για να αυτοτιμωρείται… αν είναι δυνατόν!!!

2019. Ήταν νίκη της Ν.Δ. για Κυβέρνηση ή την επέβαλαν τα Μ.Μ.Ε.; Άσε που ποτέ το Ε.Σ.Ρ. δεν δημοσίευσε πόσο το κόστος για τις δημοσκοπήσεις και ποιος τις πληρώνει. Μάλιστα οι δημοσκοπικές εταιρείες ανακοινώνουν ως αποτελέσματα τις απόψεις τους και εμφανίζουν την Κυβέρνηση με «μικρομώλωπες». Είναι λοιπόν τα Μ.Μ.Ε. φιλοκυβερνητικά (χρηματοδοτούμενα) και οι πραγματικές δημοσκοπήσεις εναντίον της Κυβέρνησης σαν το χαλάζι εξαφανίστηκαν. Όπως π.χ. οι «σχεδιαστές» της επικοινωνιακής καμπάνιας της Ν.Δ. πέτυχαν να κάνουν αόρατες τις δημοσκοπήσεις, ώστε να προλάβει ο Πρωθυπουργός να ανέβει στην ΔΕΘ και να κάνει εξαγγελίες, εμφανίζοντας την κοινή γνώμη να εκστασιάζεται με όσα είπε ο Πρωθυπουργός.

Δημοσκόπηση από OPEN με εταιρεία ALCO: «Ηχηρό ράπισμα» με 53% των πολιτών να δηλώνει ότι δεν είναι ικανοποιημένοι από τα μέτρα της Κυβέρνησης. «Ρωγμές και φθορά» στο προφίλ της Κυβέρνησης από γκάλοπ (ΕΘΝΟΣ).

Η χρησιμοποίηση των Μ.Μ.Ε. ως τηλεοπτικό προϊόν επιδρά ψυχολογικά στον κόσμο από τις εικονικές πραγματικότητες. Τις πραγματικές, σωστές πραγματικότητες, καθημερινά τις νιώθουμε, τις ζούμε, τις αισθανόμαστε. Ο λαός στενάζει!!!