Επιστολή προς τον Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη απέστειλε ο πρώην Υπουργός και πρώην Δήμαρχος Δράμας κ. Μαργαρίτης Τζίμας, ζητώντας να υλοποιηθούν άμεσα παρεμβάσεις στον δρόμο Δράμα – Αμφίπολη.

Στην επιστολή αναφέρονται τα εξής:

Εξοχότατε

Κύριε Πρωθυπουργέ

Μεταφέρω την αγανάκτηση και έντονη διαμαρτυρία των πολιτών του Νόμου Δράμας για την άθλια κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο δρόμος Δράμα – Αμφίπολη.

Γνωρίζουμε πως η διαγωνιστική διαδικασία εξελίσσεται. Όμως η εγκατάσταση του εργολάβου και η έναρξη των εργασιών αργούν. Αν όλα προχωρήσουν σύμφωνα με τον σχεδιασμό και το χρονοδιάγραμμα το έργο θα ολοκληρωθεί μετά το 2030.

Αντιλαμβάνεστε πως δεν είναι δυνατόν να γίνεται κυκλοφορία σε ένα δρόμο που πλέον είναι διεθνής και σε αυτή την απαράδεκτη κατάσταση. Έχουμε θρηνήσει δεκάδες ανθρώπους εξαιτίας του κακού οδοστρώματος, το οποίο επιβαρύνεται τα τελευταία χρόνια και από την κυκλοφορία βαρέων οχημάτων από και προς τη Βουλγαρία.

Οι Δραμινοι δεν μπορούμε να περιμένουμε τουλάχιστον άλλη μια πενταετία για την ολοκλήρωση του άξονα Δράμα – Αμφίπολη. Επιβάλλεται να βελτιωθεί ο υπάρχων δρόμος με ασφαλτόστρωση και σήμανση από τα Κουδούνια Δράμας μέχρι τον Στρυμόνα ποταμό.

Ο δρόμος είναι απαράδεκτος. Η Δράμα δικαιούται αυτή την άμεση παρέμβαση με την αποκατάσταση και σήμανση του υπάρχοντος δρόμου.

Φυσικά η λύση είναι ταχύτατη μέχρι να ολοκληρωθεί το μεγάλο έργο που περιμένουμε δεκαετίες, του νέου άξονα Δράμα – Αμφίπολη.

Με τιμή

Μαργαρίτης Τζίμας

Πρώην Υπουργός

Πρώην Δήμαρχος Δράμας