Κλιμάκιο της ΝΙΚΗΣ επισκέφτηκε το απόγευμα της Τετάρτης 11 Μαρτίου την Ομοσπονδία Επαγγελματιών, Βιοτεχνών και Εμπόρων Ν. Δράμας όπου συναντήθηκε με τον Πρόεδρο  κ. Στέφανο Πεταλούδη, τον Α’ Αντιπρόεδρο κ. Λάζαρο Λαφτσίδη και τον Γεν. Γραμματέα κ. Μιχάλη Δρουγούτη.

Το κλιμάκιο της ΝΙΚΗΣ Δράμας αποτελούνταν από τους κ.κ.: Σάββα Παυλίδη, υπεύθυνος Ν.Ε. Δράμας, τον Ανδρέα Ξάνθη, υποψήφιο  Βουλευτή, τον Δημήτρη Χατζηδημητριάδη, υποψήφιο Βουλευτή και τα μέλη του κινήματος, κ. Κων/νο Ζάγκα και κ. Ευάγγελο Καλογερόπουλο.

Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:

Τα 3 βασικότερα θέματα που διαπιστώθηκαν είναι: α) η απουσία σύγχρονου δρόμου Δράμας Αμφίπολης που δημιουργεί καθυστέρηση στη μεταφορά αγαθών, β) η μεγάλη και άδικη φορολόγηση των επιχειρήσεων με το ελάχιστο τεκμαρτό εισόδημα, τον αυξημένο  εταιρικό φόρο και το πολύ χαμηλό όριο απαλλαγής από ΦΠΑ σε σχέση με το μέσο ευρωπαικό όρο και γ) η απουσία οργανωμένου μητρώου τεχνικών επαγγελματιών με αποτέλεσμα να ευνοείται η αδήλωτη εργασία και να υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός.

Η ΝΙΚΗ απαιτεί άμεση επιδιόρθωση βλαβών και βελτίωση του υφιστάμενου δρόμου για Αμφίπολη με δέσμευση της κυβέρνησης για άμεση έναρξη του νέου δρόμου με σκοπό την ταχύτερη ολοκλήρωση και την γρήγορη και ασφαλή μεταφορά ανθρώπων και φορτίων.

Η ΝΙΚΗ έχει πρόγραμμα για την περιφερειακή αναγέννηση της Ελλάδας και προτείνει την μείωση της φορολογίας στα βασικά αγαθά, την επιδότηση ρεύματος για επιχειρήσεις  και την αύξηση του ορίου απαλλαγής από ΦΠΑ στην ακριτική και παραμεθόρια Δράμα με σκοπό τη δημιουργία νέων μικρομεσαίων επιχειρήσεων και  θέσεων εργασίας.

Η Δράμα θέλει επανεκκίνηση και δεν μπορεί άλλο να περιμένει!!!