
Κλιμάκιο της ΝΙΚΗΣ Δράμας αποτελούμενο από τον υπεύθυνο της κοινότητας Σάββα Παυλίδη, τη γραμματέα Ελένη Καρυπίδου, τον πολιτευτή Δημήτρη Χατζηδημητριάδη και το μέλος Ευαγγελία Στεφανίδου επισκέφτηκε την Πυροσβεστική Υπηρεσία Δράμας και ενημερώθηκε για τα προβλήματά τους.
Σε σχετική ανακοίνωση της ΝΙΚΗΣ Δράμας αναφέρονται τα εξής:
Υπάρχει μεγάλη υποστελέχωση ειδικά σε προσωπικό νεαρής ηλικίας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την επιχειρησιακή ετοιμότητα και ανταπόκριση των πυροσβεστών και επίσης οι πυροσβέστες που ανήκουν στη Δράμα δεν λαμβάνουν το επίδομα παραμεθορίου, όπως δικαίως λαμβάνουν στο Νευροκόπι-Παρανέστι, γεγονός που δημιουργεί σαφέστατα αίσθημα αδικίας και άνισης συμπεριφοράς.
Η ΝΙΚΗ θεωρεί ότι στον Νομό με τη μεγαλύτερη δασοκάλυψη και με δύσβατο οδικό δίκτυο πρέπει η υπηρεσία να ενισχυθεί με μόνιμο και εποχιακό προσωπικό και με σύγχρονο εξοπλισμό πρόληψης και αντιμετώπισης των πυρκαγιών και των πλημμύρων (όπως drone επιτήρησης του παρθένου δάσους και του Φαλακρού).
Η Δράμα μας έχει μοναδικές ομορφιές και αξίζει καλύτερης προστασίας και προβολής και οι πυροσβέστες να αμείβονται ικανοποιητικά και όχι να παρακαλάνε για τα αυτονόητα!!!

