
Σε ανακοίνωση του Βουλευτή Ν.Δ. Νομού Δράμας κ. Δημήτρη Κυριαζίδη αναφέρονται τα εξής:
Την Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2025, κυβερνητικό κλιμάκιο υπό τον συντονισμό του Υπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ κ. Θανάση Κοντογεώργη θα επισκεφθεί τη Δράμα, στο πλαίσιο της παρουσίασης του Τοπικού Σχεδίου Ανάπτυξης της Π.Ε. Δράμας.
Στην αποστολή θα συμμετάσχουν:
ο Δημήτρης Βαρτζόπουλος, Υφυπουργός Υγείας,
ο Ιωάννης Ανδριανός, Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης,
ο Γιώργος Διδασκάλου, Γενικός Γραμματέας Πολιτισμού,
ο Εμμανουήλ Μπακογιάννης, Γενικός Γραμματέας Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος,
η Βασιλική Κουτσούκου, Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης,
ο Σάββας Χιονίδης, Γενικός Γραμματέας Αυτοδιοίκησης και Αποκέντρωσης,
και ο Δημήτρης Σκάλκος, Γενικός Γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Εξωστρέφειας.
Η εκδήλωση με τίτλο «Συζητάμε, Αποφασίζουμε, Προχωράμε ΜΑΖΙ για τη Δράμα» θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Δράμας, από 11:00 έως 14:00, με τη συμμετοχή του Περιφερειάρχη Α.Μ.Θ. κ. Χρήστου Τοψίδη, των Δημάρχων Δράμας κ. Γιώργου Παπαδόπουλου, Δοξάτου κ. Γεώργιου Βογιατζή, Κάτω Νευροκοπίου κ. Ευάγγελου Ταμπουρίδη, Παρανεστίου κ. Αναστάσιου Καγιάογλου και Προσοτσάνης κ. Θεόδωρου Αθανασιάδη, καθώς και εκπροσώπων των παραγωγικών, κοινωνικών και επιστημονικών φορέων της περιοχής.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν από την παρούσα επίσκεψη, είχαν προηγηθεί συναντήσεις του Υπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ κ. Θανάση Κοντογεώργη με τον Βουλευτή Δημήτρη Κυριαζίδη στην Αθήνα, στις οποίες συζητήθηκαν διεξοδικά τα ζητήματα ανάπτυξης του Νομού Δράμας, οι τοπικές προτεραιότητες και η ανάγκη ενσωμάτωσής τους στο συνολικό κυβερνητικό σχεδιασμό.

