ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΡΙΑ Θ. ΚΑΡΑΤΖΟΓΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΔΡΑΜΑΣ Μ. ΜΟΥΡΒΕΤΙΔΗ

Επιλύθηκε το ζήτημα της επισήμανσης των θέσεων στάθμευσης των οχημάτων που χρησιμοποιούνται από ΑμεΑ στο Γενικό Νοσοκομείο Δράμας, καθώς πλέον λόγω του έντονου χρώματος είναι πλήρως διακριτή η χρήση τους.

Σε δηλώσεις της στα τοπικά Μ.Μ.Ε., η Διοικήτρια του Γενικού Νοσοκομείου Δράμας κ. Θεσσαλονικιά Καρατζόγλου ευχαρίστησε τον Αντιπεριφερειάρχη Δράμας κ. Μιχάλη Μουρβετίδη για τη συμβολή του.

Συγκεκριμένα η κ. Καρατζόγλου ανέφερε τα εξής:

Οφείλω να ευχαριστήσω και δημοσίως τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Μιχάλη Μουρβετίδη, διότι έλυσε ένα πρόβλημα που είχαμε με την επισήμανση των θέσεων στάθμευσης των ΑμεΑ. Γιατί όσους κώνους και αν βάζαμε, ό,τι και αν κάναμε, δυστυχώς παραβιάζονταν οι θέσεις, οι οποίες επιβάλλεται να είναι κοντά στις εισόδους του Νοσοκομείου για να εξυπηρετούνται τα άτομα που έχουν πρόβλημα κίνησης, όρασης ή κάτι άλλο. Έστειλε τα συνεργεία του, με τη φροντίδα του, ολοκληρώθηκε η επισήμανση και πλέον διακρίνονται από μακριά. Τον ευχαριστώ θερμά για αυτή τη χειρονομία. Πάντα κοντά μας στο Νοσοκομείο».