ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΙΟΥΤΟΠΟΥΛΟΣ

Εκδήλωση για την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025, στον δημοτικό κήπο της Δράμας, στον χώρο όπου βρίσκεται το Μνημείο για το Πολυτεχνείο.

Παρόντες ήταν ο Βουλευτής ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Νομού Δράμας κ. Αναστάσιος Νικολαΐδης, ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Μιχάλης Μουρβετίδης, ο Δήμαρχος Δράμας κ. Γιώργος Παπαδόπουλος, εκπρόσωποι κομμάτων, συλλόγων και σωματείων, καθώς και πολίτες.

Αρχικά πραγματοποιήθηκαν σύντομες ομιλίες, ακολούθησε κατάθεση στεφάνων και η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τη τήρηση ενός λεπτού σιγής και την ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου.