
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δράμας κ. Δωρόθεος ευχαριστεί όλους όσοι του έστειλαν ευχές με την ευκαιρία της λαμπροφόρου μεγάλης εορτής της Αναστάσεως του Λυτρωτού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού και αντεύχεται ολόψυχα όπως ο Αναστάς εκ νεκρών και Θριαμβευτής επί του θανάτου Κύριος και Θεός ημών φωτίζει τις ψυχές και θερμαίνει τις καρδιές μας με τη φλόγα του ανεσπέρου Φωτός Του.


