«Εάν δεν δούμε μπουλντόζα, δύσκολα τα πράγματα για εμάς ως Νέα Δημοκρατία για το 2027»

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.Δ. ΝΟΜΟΥ ΔΡΑΜΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΥΡΙΑΖΙΔΗ

«Εάν ειδικά τα κύρια έργα δεν προχωρήσουν, να μου επιτραπεί να πω ότι θα καλέσω τον κόσμο για αντίδραση. Και ας έχω και συνέπειες. Δεν έχω κανένα πρόβλημα. Το λέω ξεκάθαρα»

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΙΟΥΤΟΠΟΥΛΟΣ

Σε συνέχεια της εκδήλωσης παρουσίασης του Τοπικού Σχεδίου Ανάπτυξης για τη Δράμα από κυβερνητικό κλιμάκιο που επισκέφτηκε την περιοχή, την Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2025, ο Βουλευτής Ν.Δ. Νομού Δράμας κ. Δημήτρης Κυριαζίδης παραχώρησε συνέντευξη τύπου στα Μ.Μ.Ε., την Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2025.

Ο κ. Κυριαζίδης παρέδωσε στους δημοσιογράφους το κυβερνητικό σχέδιο, στο οποίο περιλαμβάνονται αναλυτικά στοιχεία ανά Υπουργείο. Όπως είπε, «υπάρχει πλήρης ανάλυση που βρίσκονται όλα αυτά που αφορούν τον τόπο μας». Όπως εξήγησε, περιλαμβάνεται «πού ακριβώς βρίσκεται κάθε ζήτημα που αυτόν τον τόπο τον βασανίζει, τους πολίτες που έχουν αυτή την αναγκαιότητα, αλλά και όλους μας μαζί να κάνουμε βήματα». Παράλληλα, ο κ. Κυριαζίδης έκανε γνωστό ότι απέστειλε επιστολή προς τους αυτοδιοικητικούς του Νομού Δράμας, ζητώντας το επιθυμητό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των θεμάτων που έθεσαν, ώστε να μπορεί ο ίδιος από την πλευρά του να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες.

Όπως είπε ο κ. Κυριαζίδης, «το 70% του προϋπολογισμού οδεύει στις Περιφέρειες. Άρα ο τοπικός κυβερνήτης, ο Περιφερειάρχης, κάνει αυτή την κατανομή. Το τόνισα ότι υπάρχει ένα ενδιαφέρον από πλευράς του κ. Τοψίδη για ζητήματα που άλλα βρίσκονται σε εκκρεμότητα, προκειμένου να ληφθούν οι ανάλογες πρωτοβουλίες, αλλά και για έργα που προχωρούν».

Ακόμη επεσήμανε, «τόνισα πάμπολλες φορές προς τους αυτοδιοικητικούς ότι η αντίληψη του παρελθόντος, υπό την έννοια να πάμε στο τάδε Υπουργείο να πάρουμε ένα Α ή Β ποσό για κάποιο έργο, δεν υπάρχει πλέον. Αν δεν υπάρχει η αντίστοιχη μελέτη προκειμένου να αιτιολογεί, διότι υπάρχουν τα ποσά, υπάρχουν οι δυνατότητες της χορήγησης, αλλά εάν δεν έχουμε τη συγκεκριμένη μελέτη, η οποία θα τύχει και τον έλεγχο, μένουμε σε μια εκκρεμότητα».

«Να προχωρήσουμε με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και να αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του»

Σχετικά με την επιστολή που απέστειλε προς τους εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης, ο κ. Κυριαζίδης σημείωσε: «Να προχωρήσουμε με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και να αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του, με την έννοια της υλοποίησης των έργων και από την πλευρά της κυβέρνησης, αλλά και από πλευράς της δικής μου, αλλά και της τοπικής αυτοδιοίκησης».

Αναλυτικά, η επιστολή προς τον Αντιπεριφερειάρχη Δράμας κ. Μιχάλη Μουρβετίδη και τους Δημάρχους Δράμας κ. Γιώργο Παπαδόπουλου, Δοξάτου κ. Γιώργο Βογιατζή, Προσοτσάνης κ. Θόδωρο Αθανασιάδη, Κ. Νευροκοπίου κ. Λευτέρη Ταμπουρίδη και Παρανεστίου κ. Αναστάσιο Καγιάογλου έχει ως εξής:

«Σε συνέχεια της παρουσίασης του τοπικού σχεδίου ανάπτυξης Δράμας (05/11) από πλευράς της Κυβέρνησης, αφού προηγουμένως υπήρξε σχετική προεργασία και κατάθεση από πλευράς σας των θεμάτων που απασχολούν έκαστο στον τομέα ευθύνης του, παρακαλώ όπως, ύστερα και από τη συνολική έγγραφη ενημέρωση που λάβατε αναφορικά με την Εθνική Στρατηγική για την Περιφερειακή – Τοπική ανάπτυξη Δράμας και την υποβολή των θέσεων – απόψεων σας μέχρι 28/11, έχω εγγράφως την “κατακλείδα” αυτών, αλλά και εάν είναι δυνατόν σχετικό επιθυμητό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης αυτών από πλευράς Κυβέρνησης, έτσι ώστε από πλευράς μου να προβώ στις απαραίτητες ενέργειες, αλλά και λαμβάνοντας έκαστος την ευθύνη του για την πρόοδο ή όχι αυτών.

Άλλωστε, όντας παρόντες κατά την κοινή συνεδρία, από πλευράς της Κυβέρνησης τονίσθηκε η εντός πενταμήνου εξέλιξη ή όχι των προαναφερθέντων.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την κατανόηση».

«Δεν μπορεί να συνεχίσει η Δράμα να βρίσκεται σε αυτή τη φάση που βρίσκεται σήμερα»

Στο πλαίσιο της συνέντευξης τύπου, ο κ. Κυριαζίδης υπογράμμισε ότι «θα πρέπει να υπάρξει χρονοδιάγραμμα για όποιο αίτημα βρίσκεται και είναι ώριμο, έτσι ώστε να αναλάβουμε τις ευθύνες μας» και πρόσθεσε: «Δεν μπορώ να δεχτώ ότι πριν τις εκλογές του 2027 δεν θα υπάρχουν τα τεράστια εκείνα έργα που είναι σε εκκρεμότητα. Και οφείλουμε –το έχω πει- να αναλάβουμε και τις ευθύνες μας. Το είπα και την Τετάρτη (σ.σ. 5 Νοεμβρίου), εάν δεν δούμε μπουλντόζα, δύσκολα τα πράγματα για εμάς ως Νέα Δημοκρατία για το 2027. Και οφείλουμε να αναλάβουμε τις ευθύνες μας. Όλοι μας».

Σε άλλο σημείο τόνισε: «Θέλει πίεση. Και αν χρειαστεί και κάτι παραπάνω, οφείλουμε για τον τόπο να το κάνουμε. Σας έχω πει πάρα πολλές φορές, δεν ήρθα να ασκήσω επάγγελμα, ήρθα να βοηθήσω όσο μπορώ αυτόν τον τόπο και είναι κρίμα που μείναμε πίσω, αλλά έχουμε και εμείς τις ευθύνες μας».

Ακόμη, ο κ. Κυριαζίδης επεσήμανε: «Εάν χρειάζεται να αντιδράσουμε, να αντιδράσουμε. Το έχω πει και άλλες φορές δηλαδή και τους το λέω. Δεν έχω κανένα ζήτημα διαγραφής ή οτιδήποτε άλλο. Το έχω εξηγήσει πάμπολλες φορές. Εάν ειδικά τα κύρια έργα δεν προχωρήσουν, να μου επιτραπεί να πω ότι θα καλέσω τον κόσμο για αντίδραση. Και ας έχω και συνέπειες. Δεν έχω κανένα πρόβλημα. Το λέω ξεκάθαρα. Τους το έχω τονίσει και κατ’ ιδίαν. Δεν μπορεί να συνεχίσει η Δράμα να βρίσκεται σε αυτή τη φάση που βρίσκεται σήμερα. Σε κάθε επίπεδο».