
Με δύο νέους μόνιμους υπαλλήλους ενισχύθηκε ο Δήμος Παρανεστίου. Σε σχετική ανάρτησή του ο Δήμαρχος κ. Αναστάσιος Καγιάογλου ανέφερε τα εξής:
Ενισχύουμε την εξυπηρέτηση του πολίτη.

Καλωσορίζουμε στον Δήμο μας, τους δύο νέους μόνιμους υπαλλήλους, την κ. Ελευθεριάδου Ευμορφία και τον κ. Τικταπανίδη Κωνσταντίνο, οι οποίοι θα ενισχύσουν την καθημερινή λειτουργία του Δήμου στην προσπάθειά μας για ένα αποτελεσματικό Δήμο δίπλα στον πολίτη.
Τους ευχόμαστε καλή αρχή με υγεία και δύναμη στα καθήκοντά τους και είμαστε βέβαιοι ότι με διάθεση προσφοράς τους θα συμβάλλουν ουσιαστικά στο έργο μας για την εξυπηρέτηση των πολιτών.


