Συνελήφθησαν την 9-10-2025 σε οικισμούς της Δράμας, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Κάτω Νευροκοπίου, δύο ημεδαποί, διότι όπως προέκυψε σε δύο ξεχωριστές περιπτώσεις προέβησαν σε κλοπή ηλεκτρικού ρεύματος από τον Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε., για δύο οικίες. Την προανάκριση ενήργησε το Αστυνομικό Τμήμα Κάτω Νευροκοπίου.