Σε παράσταση διαμαρτυρίας στο γραφείο του Βουλευτή Ν.Δ. Νομού Δράμας κ. Δημήτρη Κυριαζίδη προχώρησαν αγρότες του Νομού Δράμας, τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2025.

Οι αγρότες, οι οποίοι εδώ και περίπου δύο εβδομάδες, βρίσκονται σε κινητοποιήσεις, ζητώντας λύση στα προβλήματά τους, παρουσίασαν τις θέσεις τους και παρέδωσαν σχετικό ψήφισμα στους συνεργάτες του κ. Κυριαζίδη, οι οποίοι από την αρχή της παράστασης διαμαρτυρίας βρίσκονταν στο πεζοδρόμιο, πλησίον των διαμαρτυρόμενων αγροτών.

Στην είσοδο της πολυκατοικίας, στην οποία βρίσκεται το γραφείο, επί της οδού Ηπείρου, υπήρχαν αστυνομικές δυνάμεις, ενώ και ευρύτερη στην περιοχή υπήρχε έντονη παρουσία της Αστυνομίας. Πάντως, σε καμία περίπτωση δεν χρειάστηκε η παρέμβαση, καθώς όλα κύλησαν ομαλά.

Αρχικά, οι αγρότες με μερικά τρακτέρ και άλλα αγροτικά οχήματα απέκλεισαν την οδό Ηπείρου, χωρίς όμως να εμποδίσουν την κίνηση από τις κάθετες οδούς.

Εκ μέρους του Αδέσμευτου Αγροτικού Συλλόγου Νομού Δράμας τοποθετήθηκε ο κ. Μιχάλης Παρλόγλου, ο οποίος παρέθεσε το διεκδικητικό πλαίσιο και τα κυριότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι αγρότες. Παράλληλα, τοποθετήθηκαν και άλλοι αγρότες, οι οποίοι ανέπτυξαν επίσης τα όσα καλούνται να αντιμετωπίσουν.

Στο τέλος της κινητοποίησης, άδειασαν συμβολικά ένα τσουβάλι με σιτάρι και ένα με κριθάρι, καθώς και δύο κουβάδες με λωτούς.

Τα κυριότερα προβλήματα στον αγροτικό χώρο στο Νομό Δράμας, σύμφωνα με το ψήφισμα, είναι τα εξής:

  1. Άμεση κατάργηση ΑΤΑΚ – ΚΑΕΚ
  2. Όχι στην ενσωμάτωση του ΟΠΕΚΕΠΕ στην ΑΑΔΕ
  3. Άμεσος εμβολιασμός των αιγοπροβατών με το εμβόλιο της ευλογιάς
  4. Μείωση κόστους παραγωγής (καύσιμα, ηλεκτρική ενέργεια)
  5. ΕΛΓΑ – Προαιρετικός

Όπως αναφέρεται στο ψήφισμα, «ο αγροτικός κόσμος πλέον δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις οικονομικές του υποχρεώσεις και βιώνει εξαιρετικά τραγικές καταστάσεις ανέχειας. Για αυτό συμμετέχουμε σε μαζικές εκδηλώσεις διαμαρτυρίας, διεκδικώντας να δοθεί λύση στα δίκαια αιτήματά μας».

Επίδοση του ψηφίσματος και στους άλλους δύο Βουλευτές

Μετά την ολοκλήρωση της παράστασης διαμαρτυρίας στο γραφείο του κ. Κυριαζίδη, οι αγρότες κινήθηκαν με τα τρακτέρ και τα υπόλοιπα οχήματά τους προς το γραφείο του Βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία κ. Θεόφιλου Ξανθόπουλου και το γραφείο του Βουλευτή ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής κ. Αναστάσιου Νικολαΐδη. Το ψήφισμα διαμαρτυρίας επιδόθηκε από τους αγρότες σε συνεργάτες των Βουλευτών.