ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΣΤΗ Γ’ ΕΘΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΑΕΤΟΥΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 21-9-2025 ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΚΡΗΣΤΩΝΗΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ

  • Γ. Αγγελίδης (προπονητής Δόξας): Τέρμα τα ψέματα, πάμε δυνατά
  • Εκστρατεία Δοξαίων στο Κιλκίς
  • Σήμερα ανακοινώνει Έλληνα πορτιέρο από Ευρώπη

Την Κυριακή 21-9-2025 ο 1ος Όμιλος της Γ’ Εθνικής έχει πρεμιέρα σε ένα πρωτάθλημα των 73 ομάδων με 4 να ανεβαίνουν στη Super League 2. Συνεπώς ο βαθμός διάκρισης είναι υπερθετικός.

Η Δόξα της νέας περιόδου με ένα ρόστερ που σφύζει από νεολαία έχει ως στόχο να αποφύγει περιπέτειες με play out. Άρα η συμμετοχή στα play off ανόδου (1-6) φαντάζει μονόδρομος. Ο ρομαντισμός για άμεση επιστροφή στη Super League 2 είναι κατανοητή, όμως η ρεαλιστική προσέγγιση και ανάλυση δείχνουν μια περίοδο ωρίμανσης. Και χρονικά είμαστε κάπου εδώ…

Γ. Αγγελίδης: Τέρμα τα ψέματα

Με αυτή τη χαρακτηριστική δήλωση ο προπονητής της Δόξας κ. Γιώργος Αγγελίδης δείχνει τόσο τον δικό του ψυχισμό όσο και της ομάδας.

Ο ίδιος ο κόουτς προσδιόρισε τα play off για τη Δόξα ως στόχο και προσανατολισμό για την αποφυγή περιπετειών.

Ανακοινώνει τερματοφύλακα

Έλληνα τερματοφύλακα από Ευρώπη εντάσσει στο ρόστερ της η Δόξα, μετά από τον τραυματισμό σοκ του Ηλιάδη.

Εκδρομή στο Κιλκίς

Σε ανάρτηση του Σ.Φ. Μαυραετοί αναφέρονται τα εξής:

Τα μπάνια και κάτι φανταστικά κυπελλάκια τέλειωσαν, τα κεφάλια μέσα για τα σοβαρά… για τον ένα και μόνο σκοπό την άνοδο… Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο Κιλκίς… Οι Μαυραετοί θα είναι όπως πάντα σε κάθε γήπεδο με τις φωνές τους και τον παλμό τους να δώσουνε ώθηση στην ομάδα… Ελπίζουμε να είναι και η ομάδα εκεί…

Πληροφορίες για την εκδρομή inbox και στα γνωστά στέκια

Κυριακή 21/ 9

υγ 4) Λίγες θέσεις μείνανε

Η 1η αγωνιστική του 1ου Ομίλου

Η 1η αγωνιστική του 1ου Ομίλου έχει ως εξής:

Α.Ο. Ξάνθη – Θερμαϊκός Θέρμης

ΠΑΟΚ Δυτικού – Ηρακλής Θερμαϊκού

Ορέστης Ορεστιάδας – Κιλκισιακός

ΠΑΟΚ Κρηστώνης – Δόξα Δράμας

Ποσειδών Ν. Μηχανιώνας – Απόλλων 1960

Αετός Οφρυνίου – Πανθρακικός