
«ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ» ΤΗΣ ΔΟΞΑΣ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΟ ΤΡΙΠΟΝΤΟ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΣΥΜΜΑΧΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
- Γιώργος Αγγελίδης (προπονητής Δόξας): Μόνο για νίκη
- Άγγελος Αντωνιάδης (ποδοσφαιριστής Δόξας): Το καλό κλίμα στα αποδυτήρια μας δίνει ώθηση
- Κοντά στη Δόξα οι φίλαθλοι – Λίγα τα 300 χλμ. – Ευχαριστήριο από τη διοίκηση για την παρουσία
Με -2 βαθμούς από την κορυφή του βαθμολογικού πίνακα, η Δόξα συνεχίζει ακάθεκτη μια πορεία πρωταθλητισμού και αξιοπρέπειας με βάση το ταλέντο της Δράμας, γεγονός που έχει ξεσηκώσει τους φιλάθλους.
Η νέα νίκη με 4-1 επί του Θερμαϊκού με νέα ανατροπή καταδεικνύει ότι οι όποιες πρόσκαιρες δυσκολίες με πάθος και πίστη προσπερνιούνται. Ο ίδιος ο προπονητής κ. Αγγελίδης τονίζει το ομαδικό πνεύμα που υπάρχει στην ομάδα, κάτι που αγωνιστικά είναι εμφανέστατο. Το ποδόσφαιρο κατοχής και κυριαρχίας και η δημιουργία πολλών τελικών φάσεων, είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την εικόνα της ομάδας.
Σε Ορεστιάδα την Κυριακή
Ο Οκτώβριος φεύγει με το ματς στον Ορέστη Ορεστιάδας. Λίγο πριν τον «καυτό» Νοέμβριο με τα ντέρμπι με Πανθρακικό, Ξάνθη, Μηχανιώνα και Ηρακλή Θερμαϊκού, η ανωτερότητα της Δόξας με τον Ορέστη είναι δεδομένη, όμως το ματς κρύβει παγίδες και χρήζει ιδαίτερης προσοχής.
Α. Αντωνιάδης: Ενωτικό το κλίμα
Ο ποδοσφαιριστής της Δόξας Άγγελος Αντωνιάδης πέτυχε το 1-1 με τον Θερμαϊκό, ενώ όλη η παρουσία του διακρίνεται από το συνεχές και μαχητικό τρέξιμο. Ο ίδιος μας δήλωσε ότι το κλίμα στα αποδυτήρια είναι ενωτικό, κάτι που τους βοηθά αφάνταστα.

