
Η ΔΕΥΑΔ προχώρησε σε μία σημαντική επισκευή αγωγού αποχέτευσης στην Τ.Κ. Μυλοποτάμου. Η συγκεκριμένη βλάβη, προκαλούσε προβλήματα στην αποχέτευση του χωριού, αλλά και επικίνδυνες φθορές στο οδόστρωμα.

«Η ΔΕΥΑΔ και η Δημοτική Αρχή, θα συνεχίσει την προσπάθειά της να δίνει λύσεις στα καθημερινά προβλήματα των δημοτών», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.


