Η ΔΕΥΑΔ προχωρά στην αντικατάσταση δικτύων ύδρευσης συνολικού μήκους άνω των 2,5χλμ στην Τ.Κ. Ξηροποτάμου, τα οποία υπήρξαν η αιτία για την πολύχρονη ταλαιπωρία των κατοίκων και των κτηνοτροφικών μονάδων της περιοχής.

«Στόχος μας η βελτίωση της ποιότητας νερού και η μείωση διαρροών. Η ΔΕΥΑΔ και η Δημοτική αρχή, θα συνεχίζει να στηρίζει τους πολίτες», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.