
Σε ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων Γενικού Νοσοκομείου Δράμας αναφέρονται τα εξής:
Το Σωματείο Εργαζομένων Γ.Ν. Δράμας καταγγέλλει την απρόκλητη επίθεση των αστυνομικών δυνάμεων με χημικά σε εργαζόμενους, πολίτες, εκπροσώπους τοπικών σωματείων, συλλόγων και φορέων που συγκεντρώθηκαν στην πύλη του Νοσοκομείου Δράμας το πρωί της Πέμπτης 04-09-2025, περιμένοντας να συναντήσουν τον Υπουργό Υγείας.
Καταγγέλλει επίσης την αήθη στοχοποίηση του Προέδρου του Σωματείου Εργαζομένων από τον Υπουργό Υγείας, ο οποίος ψευδώς τον εμφανίζει ως υποκινητή προπηλακισμού.
Κατά τη συνάντηση με τον Υπουργό θα τονίζαμε για μια ακόμα φορά αυτό που ακούει σε κάθε νοσηλευτικό ίδρυμα που επισκέπτεται. Ότι τα νοσοκομεία καταρρέουν από την έλλειψη προσωπικού. Όχι μόνο γιατρών, αλλά προσωπικού όλων των ειδικοτήτων. Ότι το προσωπικό καταρρέει από επαγγελματική εξουθένωση και ότι χρειάζεται να γίνουν επειγόντως προσλήψεις.
Τα όσα επικαλείται ο Υπουργός προσπαθώντας να συκοφαντήσει τους αγώνες των εργαζομένων, αποτελούν πρόσχημα για να αποφύγει να δώσει απαντήσεις και λύσεις στα οξυμένα προβλήματα του Γ.Ν. Δράμας. Αυτή είναι η πραγματικότητα και δεν πρόκειται να μας φιμώσουν ούτε με ψεύδη ούτε με χημικά.
Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Η Παπαδόπουλος Ιωάννης
Γραμματέας
Κιορπέ Ζωή

