«Ένα ραντεβού το Νοέμβριο 2024 στην έκθεση Τροφίμων στην Στοκχόλμη, προκειμένου να παρουσιαστούν τρόφιμα και ποτά από παραγωγούς της Περιφέρειας Α.Μ.Θ. και, 4 συμφωνίες συνεργασίες με εταιρίες εμπορίας και διακίνησης τροφίμων στην Σουηδική αγορά, είναι τα πρώτα αποτελέσματα της πρωτοβουλίας της Περιφέρειας Α.Μ.Θ., για την ενδυνάμωση των εξαγωγών της προς τις ευρωπαϊκές αγορές» σημείωσε ο Διευθυντής Αγροτικής Ανάπτυξης της ΠΑΜΘ Σωτήρης Παπαδόπουλος, στο κλείσιμο του διήμερου που πραγματοποιήθηκε στην Καβάλα στις 2 και 3 Ιουνίου, σε κεντρικό ξενοδοχείο της Καβάλας, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ – Επαγγελματική Αποστολή στην Καβάλα».
Στη διήμερη συνάντηση 8 εκπρόσωποι Σουηδικών Επιχειρήσεων στον τομέα της εισαγωγής τροφίμων και μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, είχαν συναντήσεις Β2Β με 30 εκπροσώπους επιχειρήσεων, από όλη την Περιφέρεια καθώς και ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας, Περιβάλλοντος και Ενέργειας Αργύρης Πατακάκης. Αυτή ήταν η πρώτη συνάντηση και τα θετικά αποτελέσματα που ήδη καταγράφηκαν δημιουργούν την ανάγκη να συνεχιστούν ανάλογες πρωτοβουλίες εξωστρέφειας που βρίσκονται στις προτεραιότητες του Περιφερειάρχη Α.Μ.Θ. Χριστόδουλου Τοψίδη καθώς συμβάλουν σημαντικά στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας. Οι συναντήσεις της πρώτης ημέρας περιελάμβαναν γευσιγνωσία προϊόντων από τις επιχειρήσεις που συμμετείχαν, καθώς και την βαθμολόγησή τους, ενώ τη δεύτερη ημέρα έγιναν οι Β2Β συναντήσεις των επιχειρηματιών με τους παραγώγους. Το πρόγραμμα επίσης περιελάμβανε ξενάγηση και γνωριμία με τα αξιοθέατα της Καβάλας.
Σε δήλωσή του ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Θεόδωρος Μαρκόπουλος συνόψισε τα αποτελέσματα των διήμερων συναντήσεων τονίζοντας ότι «Η Εξωστρέφεια είναι προτεραιότητα για τη διοίκηση του Χριστόδουλου Τοψίδη και σχεδιάζουμε πολλές πρωτοβουλίες για να μεγιστοποιήσουμε τις εξαγωγές μας. Οι Β2Β συναντήσεις με στελέχη της αγοράς τροφίμων της Σουηδίας, φέρνει τις επιχειρήσεις της Περιφέρειας Α.Μ.Θ., με τα υψηλής ποιότητας προϊόντα τους, κοντά στις χώρες της βόρειας Ευρώπης, για να τα γνωρίσουν και να τα αναζητούν οι καταναλωτές στα ράφια των σουπερ μάρκετ. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία που χρηματοδοτήθηκε από την Περιφέρεια Α.Μ.Θ., είχε θετικά αποτελέσματα και για αυτό θα συνεχιστεί για να στηρίξουμε τον εξαγωγικό χαρακτήρα των επιχειρήσεών μας».